تامین تمامی کالا‌های اساسی استان کرمان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: در زمینه تامین کالا‌های اساسی هیچ کمبودی وجود ندارد و تمامی کالا‌ها تامین شده است. به گزارش فت فتو، در خصوص کمبود وگرانی مرغ در چند روز گذشته در استان کرمان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان در گفتگو و با خبرگزاری صدا و سیمای کرمان گفت: […]

رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان کرمان گفت: در زمینه تامین کالا‌های اساسی هیچ کمبودی وجود ندارد و تمامی کالا‌ها تامین شده است.

به گزارش فت فتو، در خصوص کمبود وگرانی مرغ در چند روز گذشته در استان کرمان، رئیس سازمان جهاد کشاورزی شمال استان در گفتگو و با خبرگزاری صدا و سیمای کرمان گفت: در طول ایام تعطیلات نوروز تا کنون بیش از ۱۶۰تن مرغ کشتار و در بازار توزیع شده است.

آقای خیر اندیش افزود: تا دو روز آینده هم قرار است بیش از دویست هزارقطعه مرغ به وزن بیش از ۴۰۰تُن کشتار و در روز سیزدهم نیز ۳۰۰تُن مرغ منجمد توزیع شود.

وی تصریح کرد: قیمت مصوب کشوری برای هرکیلوگرم‌مرغ گرم پایین‌تر از ۳۱ هزارتومان است و در استان کرمان ۲۹ هزارو ۸۰۰ تا ۳۰هزار تومان است.

خیراندیش افزود: همچنین برای ماه مبارک رمضان علاوه بر ۶۵۰ تُن مرغ ۲۵۰۰ تُن برنج و ۱۵۰۰تُن شکر هم تامین و وارد انبار‌های استان شده و هیچ کمبودی در این زمینه نخواهیم داشت.

وی از تامین ۳۰۰گوشت گوساله منجمد به قیمت ۱۱۰هزار تومان‌هم خبر داد و افزود: درصورت استقبال مردم در خرید این نوع گوشت میزان گوشت تامینی افزایش خواهد یافت.




تامین تمامی کالا‌های اساسی استان کرمان

منبع: صـداوسیـما مرکز کرمان
? تامین تمامی کالا‌های اساسی استان کرمان