تامین بخشی از اعتبار پاداش قهرمانان پارالمپیکی کرمانی

فت فتو/کرمان طبق اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، بخشی از اعتبار پاداش قهرمانان پارالمپیکی با پیگیری استان تامین شده و در هفته آینده، احتمالا مراسم جشن پاداش قهرمانان پارالمپیک برگزار می شود. میثم پاریزی صبح امروز اول آبان ماه در دیدار با استاندار کرمان گفت: سرانه ورزشی استان کرمان با میانگین کشور برابر […]

فت فتو/کرمان طبق اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، بخشی از اعتبار پاداش قهرمانان پارالمپیکی با پیگیری استان تامین شده و در هفته آینده، احتمالا مراسم جشن پاداش قهرمانان پارالمپیک برگزار می شود.

میثم پاریزی صبح امروز اول آبان ماه در دیدار با استاندار کرمان گفت: سرانه ورزشی استان کرمان با میانگین کشور برابر می باشد اما پراکندگی استان بحث مدیریت را با سختی مواجه کرده است.

او از آماده بهره برداری و افتتاح ۱۰ پروژه در هفته تربیت بدنی در استان کرمان خبر داد و اظهار کرد: پروژه ورزشی تفریحی در دلفارد با اعتبار بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان و مجموعه سوارکاری در زرند با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری دو پروژه بزرگ ورزشی در استان هستند که تلاش داریم با حضور وزیر ورزش در هفته تربیت بدنی افتتاح کنیم.

طبق اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، ۵۳ تیم از استان کرمان در رقابت های لیگ برتر حضور دارند.

او در ادامه گریزی به مشکلات ورزش وجوانان استان نیز زد و گفت: متاسفانه اعتبارات ۲۷ صدم درصد از ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده برای ورزش استانی، حذف شده و این مسئله در آینده برای حوزه توسعه زیرساخت های ورزشی مشکل ساز خواهد شد

پاریزی ادامه می دهد: در سفر ریاست جمهوری به استان کرمان، ۲۳۰ میلیارد تومان اعتبار در حوزه ورزشی استان مصوب شد تا پروژه های ناتمام، تکمیل شوند.

به اعتقاد مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، چتر حمایتی استان باید روی سر ورزشکاران بومی باشد ولی متاسفانه بنگاه‌های اقتصادی آن چنان که باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود در حوزه ورزش به طور هماهنگ عمل نمی‌کنند.

طبق گفته پاریزی، با این روش نمی‌توانیم سیاست‌های ورزش استان را پیگیری کنیم.

او ادامه می دهد: این امکان را داریم که ۹۰ درصد افراد را در گروه های سنی در صورت داشتن منابع، تحت پوشش بگیریم و ساماندهی کنیم.

طبق اعلام مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان، بخشی از اعتبار پاداش قهرمانان پارالمپیکی با پیگیری استان تامین شده و در هفته آینده، احتمالا مراسم جشن پاداش قهرمانان پارالمپیک برگزار می شود.

انتهای پیام




تامین بخشی از اعتبار پاداش قهرمانان پارالمپیکی کرمانی

منبع: ایـسنا
? تامین بخشی از اعتبار پاداش قهرمانان پارالمپیکی کرمانی