تارتار: گل‌گهر از نظر فوتبالی، تیم سوم لیگ است/ می‌خواهیم از بازی لذت ببریم

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید می‌خواهند در دیدار فردا مقابل گل‌گهر، بدون استرس به ۳ امتیاز بازی برسند. به گزارش فت فتو، گل‌گهر و ذوب‌آهن فردا (پنجشنبه) در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. مهدی تارتار، سرمربی ذوب‌آهن پیش از این بازی اظهار کرد: بازی با گل‌گهر که در زمین فوتبال جایگاهش رده […]

سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید می‌خواهند در دیدار فردا مقابل گل‌گهر، بدون استرس به ۳ امتیاز بازی برسند.

به گزارش فت فتو، گل‌گهر و ذوب‌آهن فردا (پنجشنبه) در چارچوب هفته پایانی لیگ برتر فوتبال به مصاف هم می‌روند. مهدی تارتار، سرمربی ذوب‌آهن پیش از این بازی اظهار کرد: بازی با گل‌گهر که در زمین فوتبال جایگاهش رده سوم است، بازی آسانی نیست. کار سختی در پیش داریم. باتوجه به این که آن‌ها کادر فنی مجربی با حضور امیر قلعه‌نویی از پرافتخارترین مربیان ایران را در اختیار دارند. ساختار خوب و بازیکنان باکیفیت گل‌گهر کار ما را سخت می‌کند.

او افزود: ما باتوجه به جایگاه خوبمان در جدول رده‌بندی می‌خواهیم با ارائه یک بازی هدفمند، سه امتیاز بازی را کسب کنیم چون استرسی نداریم و می‌خواهیم از بازی لذت ببریم. فکر می‌کنم بازی زیبایی شود چرا که آن تیم هم روی زمین بازی می‌کند و ورزشگاه هم چمن خوبی دارد. امیدوارم به هدفمان برسیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره غایبان تیمش در دیدار با گل‌گهر گفت: ما محروم و مصدوم نداریم ولی سعی کردیم که در این بازی، بازیکنانی را به همراه خودمان ببریم که انگیزه زیادی دارند.

تارتار در پایان بیان کرد: از هوادارانمان تشکر می‌کنم. امسال فراز و نشیب زیادی داشتیم. امیدوارم فردا با کسب امتیاز در سیرجان خوشحالشان کنیم.

انتهای پیام




تارتار: گل‌گهر از نظر فوتبالی، تیم سوم لیگ است/ می‌خواهیم از بازی لذت ببریم

منبع: ایـسنا
? تارتار: گل‌گهر از نظر فوتبالی، تیم سوم لیگ است/ می‌خواهیم از بازی لذت ببریم