تاثیر شهید پورجعفری بر اسلام و تشیّع بی‌نظیر است/ فقط حاج قاسم می‌توانست حقش را ادا کند

نذیر کرمان/کرمان دوست و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: تاثیر حسین پورجعفری بر جهان هستی، اسلام، تشیع و ملت ایران، در طول تاریخ بی نظیر است. حسین در رکاب فردی بود که میلیون‌ها انسان به واسطه او هدایت شدند. سردار محمدمهدی ابوالحسنی شامگاه ۱۱ دی ماه در ویژه برنامه چهارمین سالگرد شهادت سردارحاج حسین […]

نذیر کرمان/کرمان دوست و همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: تاثیر حسین پورجعفری بر جهان هستی، اسلام، تشیع و ملت ایران، در طول تاریخ بی نظیر است. حسین در رکاب فردی بود که میلیون‌ها انسان به واسطه او هدایت شدند.

سردار محمدمهدی ابوالحسنی شامگاه ۱۱ دی ماه در ویژه برنامه چهارمین سالگرد شهادت سردارحاج حسین پورجعفری(عزیز سلیمانی) در دانشگاه شهید باهنر کرمان اظهار کرد: بعد از شهادت شهدای وحدت در استان سیستان و بلوچستان، حاج قاسم سخنران مراسم شهید حسین اسدی(اهل خانوک استان کرمان) بود و درباره حسین گفت برخی خواص در بین عوام مستور هستند و یقین دارم اگر شهید سلیمانی بنا بود سخنران مراسمی درباره شهید پورجعفری باشد حتما این عبارت را به کار می‌برد که حسین(پورجعفری) از خواص مستور در بین عوام است.

وی با اشاره به اینکه شاید هیچکس به اندازه حاج قاسم شهید پورجعفری را درک نکرد، افزود: حسین پورجعفری همانند حجتی در بین شهدا مستور است و شاید فقط حاج قاسم می‌توانست حق حسین را ادا کند.

ابوالحسنی بیان کرد: شهید پورجعفری نسبت به حاج قاسم ادب عجیبی داشت؛ او کمتر از حاج قاسم خوابیده و بیشتر از حاج قاسم کار کرده است و حاج قاسم تعابیر عجیبی درباره شهید پورجعفری دارد و قصه رفاقت این دو عزیز فراتر از این حرف‌هاست.

مدیرکل سابق حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اشاره به اینکه حاج قاسم تحمل داغ حسین را نداشت، گفت: اگر حسین پورجعفری شهید نشده بود، به او ظلم می‌شد. حیف است کسی در صحنه جهاد باشد و شهید نشود لذا خداوند اجر حسین را داد و مقام بزرک شهادت را نصیبش کرد و حسین از خواص بود.

وی اظهار کرد: تاثیر حسین پورجعفری بر جهان هستی، اسلام، تشیع و ملت ایران، در طول تاریخ بی نظیر است. حسین در رکاب فردی بود که میلیون‌ها انسان به واسطه او هدایت شدند و در هر جای دنیا امروز نامی از آل الله و مدافع حرم است.

ابوالحسنی با تاکید بر شناخت مقام شهیدان بیان کرد: حسین پورجعفری اضطراب زیادی برای حفظ جان حاج قاسم داشت و حواسش جمع بود تا از فرمانده‌اش غفلت نکند و برای همین حاج قاسم خطاب به او می‌گوید “به من فرصت دادی لحظه لحظه‌ام را برای اسلام خرج کنم”.

به گزارش نذیر کرمان، این مراسم با حضور خانواده شهید پورجعفری، خانواده تعدادی از شهدای مدافع حرم و دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان برگزار شد.

انتهای پیام




تاثیر شهید پورجعفری بر اسلام و تشیّع بی‌نظیر است/ فقط حاج قاسم می‌توانست حقش را ادا کند

منبع: ایـسنا
? تاثیر شهید پورجعفری بر اسلام و تشیّع بی‌نظیر است/ فقط حاج قاسم می‌توانست حقش را ادا کند