تأکید «شهید برزگرپور» به ولایت فقیه، نظام و کشور

پدر شهید مدافع امنیت کرمانی گفت: فرزند شهیدم به ولایت فقیه بسیار توجه داشت و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران بود. محمد برزگر‌پور در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«فت فتو»؛ در خصوص ویژگی‌های فرزند شهید خود علی برزگرپور شهید نیروی انتظامی گفت: علی در زندگی شخصی، فردی بامنش بود و همیشه در زندگی […]

پدر شهید مدافع امنیت کرمانی گفت: فرزند شهیدم به ولایت فقیه بسیار توجه داشت و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

محمد برزگر‌پور در گفتگو با خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری«فت فتو»؛ در خصوص ویژگی‌های فرزند شهید خود علی برزگرپور شهید نیروی انتظامی گفت: علی در زندگی شخصی، فردی بامنش بود و همیشه در زندگی سعی بر این داشت در کار و زندگی روزمره خود نسبت به فرزندان و همسر خود با خوش‌خلقی و اخلاق خوب رفتار کند.

پدر شهید علی برزگرپور ادامه داد: فرزندم همواره سعی داشت که در زندگی مال حرامی وارد نکند و حق کسی را ضایع نکند؛ او فردی متین، بااخلاق و باایمان بود، در محل کار و مأموریت‌های خود و در رفتار با اقشار مختلف، فردی بامنش، بااخلاق، باایمان و باخدا بود.

وی بیان کرد: ما خودمان، فرزند شهیدم را دیر شناختیم و زمانی که به درجه رفیع شهادت نائل آمد، متوجه شدیم که او چه فردی بود و هم‌اکنون جای خالی او را حس می‌کنیم؛ چرا که او هم جامعه، انقلاب، امنیت کشور و خانواده، فردی مفید بود.

برزگر‌پور در رابطه با تأکیدات شهید علی برزگرپور نسبت به ولایت فقیه، نظام و کشور ابراز کرد: علی به ولایت فقیه بسیار توجه داشت و پشتیبان نظام جمهوری اسلامی ایران بود و اگر اشتباهی در این زمینه در بین آشنایان و اقوام متوجه می‌شد، سعی می‌کرد تا آن فرد را در مسیر درست قرار دهد و ارجعیت ولایت فقیه را تشریح می‌کرد و حتی ساعت‌ها از وقت زندگی خود می‌گذشت تا فرد را راهنمایی کند.

پدر شهید علی برزگرپور اظهار کرد: ما افراد خانواده نسبت به فرزند شهیدم بسیار عقب هستیم؛ علی اگر در مأموریت نبود در مراسمات مذهبی، نماز جمعه و راهپیمایی‌ها همواره در صف اول حضور داشت.

وی تصریح کرد: علی هیچ‌گاه نسبت به خانواده کوتاهی نمی‌کرد، اگر مادرش مریض بود، سریعا او را به بیمارستان می‌برد تا درمان شود و هم‌اکنون جای خالی‌اش برای ما بسیار ناراحت کننده است.

برزگرپور عنوان کرد: علی معتقد بود که جوانان در راه درست قرار بگیرند و در این راستا تلاش می‌کرد؛ او همواره با دشمنان، دشمنی می‌کرد و مدافع وطن بود.

پدر شهید علی برزگرپور تأکید کرد: ما باید گوش به فرمان ولایت فقیه و امام خامنه‌ای باشیم که ایشان چه دستوری می‌دهند و همیشه مطیع فرمان رهبر فرزانه باشیم و به این مهم توجه کنیم که موضع دشمنان چیست و در مقابل آنها ایستادگی کنیم.

وی خاطرنشان کرد:جوانان نسبت به نظام بی‌تفاوت نباشند و آرمان‌های شهدا را فراموش نکنند؛ چرا که شهدا برای امنیت ما رفتند و جوانی خود را دادند.

انتهای خبر/م




تأکید «شهید برزگرپور» به ولایت فقیه، نظام و کشور

منبع:آرمـان
? تأکید «شهید برزگرپور» به ولایت فقیه، نظام و کشور