تأکید رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بر حمایت از ورزش بانوان

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای ورزش فهرج بر حمایت از ورزش بانوان تأکید کرد. به گزارش سرویس ورزشی نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی در جلسه شورای ورزش فهرج بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ابعاد بویژه حوزه ورزش خدمات بسیاری را انجام داده است. وی افزود: در […]

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای ورزش فهرج بر حمایت از ورزش بانوان تأکید کرد.

به گزارش سرویس ورزشی نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام والمسلمین موسی غضنفرآبادی در جلسه شورای ورزش فهرج بیان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه ابعاد بویژه حوزه ورزش خدمات بسیاری را انجام داده است.

وی افزود: در روستاها به جهت حمایت‌هایی که مجلس از اعتبارات دهیاری ها انجام داده با حمایت دولت شاهد اعتبارات خوبی هستیم.

نماینده مردم شرق استان در مجلس اضافه کرد: خدمات انقلاب را همه مردم لمس و مشاهده می‌کنند و دشمنان بدنبال این هستند با سیاه نمایی این خدمات را تحت الشعاع قرار بدهند.

غضنفرآبادی گفت: یکی از موضوعات مهم، فرمایش آتش به اختیار مقام معظم رهبری در هر حوزه‌ای است که این مهم باید در حوزه ورزش نیز مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به تأثیرگذاری رؤسای هیئت‌های ورزشی در ارتقای ورزش هر شهرستان بر تلاش و کوشش بمنظور احیا و حمایت از ورزش‌های بانوان تأکید کرد.

رئیس کمیسیون قضایی و‌ حقوقی مجلس در ادامه به وجود بافت‌های فرسوده در فهرج اشاره و بیان کرد: در این رابطه بایستی طرح بافت‌های فرسوده آماده شود تا از این طریق بتوانیم کمک‌هایی را برای ساماندهی شهر فهرج جذب کنیم.

غضنفرآبادی پیرامون راه اندازی آکادمی فوتبال در شهرستان فهرج نیز گفت: در این راستا نیز دیدارهایی با دکتر قرایی مدیرعامل باشگاه مس کرمان انجام شده و مقرر گردیده طی ماه جاری در شرق استان حاضر شوند تا در این رابطه به نتایج خوبی برسیم.

 ورزش بانوان در فهرج مغفول مانده/ایجاد پارک بانوان از اولویت ها باشد

حجت الاسلام والمسلمین رضا آقاملایی امام جمعه فهرج‌ نیز در این جلسه گفت: در جامعه ما ورزش اسلامی با نام مولا علی علیه السلام عجین شده است.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایران اسلامی فرهنگ جوانمردی است افزود: لازم است در شهرستان فهرج به ورزش زورخانه‌ای توجه ویژه‌ای شود.

آقاملایی در ادامه خواستار قرار دادن سالن های ورزشی به بانوان شد و بیان کرد: ورزش بانوان در فهرج مغفول مانده و میطلبد با ایجاد پارک بانوان و در اختیار گذاشتن سالن‌های ورزشی همراه با مربیان مجرب به ورزش بانوان توجه جدی شود.

سال ۱۴۰۲، سال ورزش شهرستان فهرج است

همچنین حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در اولین جلسه شورای ورزش این شهرستان گفت: سال ۱۴۰۱ سال ورزشی برای فهرج بود چرا که شاهد سفر پرخیر و برکت دکتر سجادی عالی‌ترین مقام ورزش کشور به فهرج بودیم.

وی افزود: سال ۱۴۰۲، سال ورزش فهرج است و با برنامه‌ریزی صورت گرفته اتفاقات خوبی را در این حوزه شاهد خواهیم بود.

رئیس شورای ورزش فهرج اضافه کرد: امسال ساماندهی زمین ورزش شهید سلیمانی فهرج با تخصیص اعتبار دو میلیارد و ششصد میلیون تومان به طور کامل انجام خواهد شد.

سعیدنیا همچنین به پیگیری دکتر غضنفرآبادی مبنی بر ایجاد زمین های چمن در روستاها اشاره و بیان کرد: از شهریور سال گذشته تاکنون و طی ۸ ماه، کار نصب ۴ چمن در روستاها را به اتمام رساندیم و ۶ زمین دیگر نیز بزودی تکمیل خواهد شد

فرماندار فهرج قول مساعد داد با کمک دهیاران برای روستاهایی که زمین چمن ندارند  یک زمین والیبال اختصاص داده شود.

وی بر حضور تیم‌های ورزشی در میادین استانی و کشوری تأکید و اظهار کرد: سال گذشته در سطح استان فقط یک رشته و در سطح کشوری  تیمی را از فهرج نداشتیم و برای امسال اداره ورزش و جوانان برنامه ریزی لازم را بمنظور حضور تیم‌ها در میادین فراشهرستانی داشته باشد.

سعیدنیا همچنین خواستار تعیین تکلیف رؤسای هیئت‌های ورزشی که وضعیت آنها مشخص نیست شد و بر لزوم استفاده از ظرفیت‌ها و فضاهای ورزشی شهرستان تأکید کرد.

فرماندار فهرج با بیان اینکه هیئت ورزش همگانی باید فعال تر شود افزود: در سال قبل جای همایش پیاده‌روی را در فهرج خالی دیدم و بایستی  ورزش همگانی در سطح شهرستان احیاء شود.

وی پیرامون مطالبه رئیس شورای شهر مبنی بر اختصاص زمین‌های چمن به شهر فهرج گفت: شهرداری و شورای شهر طرح بافت‌های فرسوده را زودتر به تصویب برسانند تا در قالب این طرح فضای ورزشی ساخته شود.

رئیس شورای ورزش فهرج در ادامه در رابطه با ورزش بانوان بیان کرد: بارها گفتم ورزش، حق طبیعی بانوان است و ما در این راستا سالن مدرسه نجمیه را آماده و مختص بانوان قرار می دهیم و این مهم با پیگیری مدیر آموزش و پرورش و رییس هیئت والیبال طی ۱ ماه اخیر محقق خواهد شد.

سعیدنیا از رییس اداره ورزش و جوانان خواست نسبت به فعالیت نایب رییس بانوان هیئت های ورزشی پیگیری لازم را انجام دهد.

وی اضافه کرد: همچنین در روستاها بخشداران پیگیری نمایند سالن ها را در اختیار ورزش بانوان قرار دهند.

فرماندار فهرج بر لزوم رایزنی با شرکت‌های بزرگ بمنظور کمک به هیئت‌های ورزشی تأکید و اظهار کرد: بزودی ملاقات‌هایی را در تهران هماهنگ میکنیم تا کمبود‌های حوزه ورزش را مطرح و پیگیری شوند.

سعیدنیا تپه‌های شنی و ریگ‌های یلان را بستری مناسبت برای مسابقات آفرود دانست و خواستار برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در این مکان‌ها شد.

وی تصریح کرد: باید با مساعدت و همکاری و پشتوانه یکدیگر زمینه موفقیت در حوزه‌های مختلف شهرستان را رقم بزنیم تا شاهد اتفاقات خوبی برای مردم عزیز شهرستان باشیم.

انتهای خبر/عباسزاده
 




تأکید رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بر حمایت از ورزش بانوان

منبع:آرمـان
? تأکید رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس بر حمایت از ورزش بانوان