بی حجابی بنیان خانواده را از بین می برد

کرمان – امام جمعه موقت تهران گفت: بی حجابی موجب از بین رفتن بنیان خانواده ها می شود. به گزارش نذیر کرمان، آیت الله سید احمد خاتمی صبح دوشنبه در مصلای کرمان گفت: شبهای قدر فرصتی مغتنم برای مؤمنان است تا به خودسازی بپردازند، ماه رمضان بهترین ماه سال است که باید مردم از این […]

کرمان – امام جمعه موقت تهران گفت: بی حجابی موجب از بین رفتن بنیان خانواده ها می شود.

به گزارش نذیر کرمان، آیت الله سید احمد خاتمی صبح دوشنبه در مصلای کرمان گفت: شبهای قدر فرصتی مغتنم برای مؤمنان است تا به خودسازی بپردازند، ماه رمضان بهترین ماه سال است که باید مردم از این فرصت معنوی استفاده کنند.

وی عنوان کرد: در سه شب قدر مردم فرصتی بی نظیر در پیش رو دارند که البته شب بیست و سوم اهمیت ویژه ای دارد.

وی گفت: نباید در این شبهای غفلت کنیم افرادی که غلفت می‌کنند خسران زده هستند و روزی چشم باز می‌کنند که دیگر سودی ندارد.

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری از مجالس مؤمنان به عنوان کانون‌های نور یاد کرد و افزود: مردم باید بدانند و بفهمند که این شب‌ها چه منابع نورانی برای ارتقای معنویت هستند و نباید دچار غفلت شوند باید در کنار گفتن نام خدا در این شب‌ها متوجه یاد خدا باشیم.

وی بیان کرد: در این شب‌ها می‌توانیم در آینده زندگی خود تحویلی مثبت ایجاد کنیم و شب قدر را باید به گونه‌ای برگزار کنیم که پس از آن انسانی بهتر و خدامحور باشیم.

وی گفت: در کنار استغفار از گناهان فردی باید به سمت ارتقای سطح ارزش‌ها و مبانی فرهنگی برویم مثلاً بد حجابی در جامعه موجب از بین رفتن بنیان خانواده می‌شود، رعایت حجاب موجب دوری از گناه می‌شود.

وی تضعیف نظام اسلامی را گناه سیاسی دانست و افزود: دشمن شناسی و رعایت رفتار متناسب با جامعه اسلامی بسیار مهم است

کد خبر ۵۷۵۱۴۸۸




بی حجابی بنیان خانواده را از بین می برد

منبع: مــهر
? بی حجابی بنیان خانواده را از بین می برد