بیکاری و کمبود منابع آب از معضلات اساسی رفسنجان

فت فتو/کرمان امام جمعه رفسنجان گفت: بیکاری و کمبود منابع آبی حوزه کشاورزی از دغدغه ها و مشکلات اصلی رفسنجان است که فرماندار جدید شهرستان باید نسبت به رفع این معضلات گام های اساسی را بردارد. به گزارش فت فتو، حجت الاسلام اصغر عسکری عصر امروز ۲۱ خرداد در آئین معرفی فرمانداری جدید رفسنجان اظهار […]

فت فتو/کرمان امام جمعه رفسنجان گفت: بیکاری و کمبود منابع آبی حوزه کشاورزی از دغدغه ها و مشکلات اصلی رفسنجان است که فرماندار جدید شهرستان باید نسبت به رفع این معضلات گام های اساسی را بردارد.

به گزارش فت فتو، حجت الاسلام اصغر عسکری عصر امروز ۲۱ خرداد در آئین معرفی فرمانداری جدید رفسنجان اظهار کرد: امام علی (ع) می فرماید امانت ها فقط مال و منال نیست بلکه امانت ها مسئولیت ها هم هستند و خداوند در قرآن می فرماید در امانت داری خیانت نکرده و امانت ها را به اهلش بسپارید.

وی خطاب به مدیران از زبان امام علی(ع) توصیه کرد و افزود: امیرالمومنین (ع) می فرماید از خودراضی بودن و از اعجاب خود بپرهیزید، مواظب باشید گرفتار خودپسندی نشوید و هر کس گرفتار خودپسندی شد هلاک خواهد شد.

حجت الاسلام عسکری بیان کرد: مدیران اگر بر انجام کار توفیق پیدا کردند شکرگزار باشند و از منت بر مردم و خلف وعده به مردم هم پرهیز کنند، خدمت بر مردم وظیفه مسئول است و خلف وعده نیز سبب می شود انسان پیش خدا و خلق خدا سقوط کند.

امام جمعه رفسنجان خاطرنشان کرد: باید از بی ثباتی در منسب پرهیز کرد و مدیر اگر نتواند برنامه ریزی کند آفت و فرصت سوزی است، هر مسئولی باید  اولویت بندی در کارها را انجام دهد و در مسایل اجرایی مدیرت قوی داشته باشد و از روزمرگی که موجب تضییع کارها و نارضایتی می شود دوری کند.

حجت الاسلام عسکری با اشاره به مشکلات اساسی رفسنجان گفت: در رفسنجان معضل بیکاری به طور جدی خود را نشان می دهد و نیز مشکل آب کشاورزی هم از دیگر معضلات شهرستان به شمار می آید لذا فرماندار جدید باید نسبت به رفع بیکاری و افزایش بهره وری از آب تدابیر لازم داشته و آن ها را در راس امور خود قرار دهد.

امام جمعه رفسنجان عنوان کرد: ۴۰ هزار خانوار در رفسنجان از مسیر اقتصاد کشاورزی ارتزاق می کنند، کم کم باید با استفاده از دانش بنیان از مراکز علمی بهره مند شد و به سمت صنعتی شدن شهر پیش رفت.

حجت الاسلام عسکری همچنین گفت: بیشتر اتباع بیگانه در رفسنجان فاقد هویت و شناسنامه هستند و هر فسادی ممکن است پیش بیاورند که باید تدابیر لازم در این خصوص اندیشیده شود.

انتهای پیام




بیکاری و کمبود منابع آب از معضلات اساسی رفسنجان

منبع: ایـسنا
? بیکاری و کمبود منابع آب از معضلات اساسی رفسنجان