بیمارستان فهرج در خواب خرگوشی

نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان درمجلس گفت: مهمترین مشکل بیمارستان ۳۲ تختخوابی فهرج جذب نیرو است . حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه بررسی مشکلات شهر فهرج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان ، با اشاره به فعال نبودن بیمارستان فهرج گفت: […]

نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان کرمان درمجلس گفت: مهمترین مشکل بیمارستان ۳۲ تختخوابی فهرج جذب نیرو است .

حجت الاسلام موسی غضنفر آبادی نماینده مردم شهرستان‌های شرقی استان در مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه بررسی مشکلات شهر فهرج در گفتگو با خبرنگار گروه استان های فت فتو از کرمان ، با اشاره به فعال نبودن بیمارستان فهرج گفت: مهمترین مشکل بیمارستان فهرج جذب نیرو است.

او افزود:  این موضوع را از ریاست دانشگاه علوم پزشکی بم پیگیری کردم و پاسخ این بود که ما به دنبال جذب نیرو هستیم و مهمترین مشکل بیمارستان شهرستان فهرج کمبود نیرو است .

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون در شهرستان فهرج در حد خدمات اورژانسی خدمات ارائه می‌شود.

غضنفر ابادی بیان کرد: دوست داریم بیمارستان فهرج فعال‌تر باشد و در همه بخش‌های این بیمارستان در حد توان، جراحی‌های سرپایی و دیگر خدمات درمانی انجام شود با پیگیری نماینده مجلس  وقولی که ریاست دانشگاه علوم پزشکی بم داده اند محقق خواهد شد.

او از پیگیری برای احداث خط آهن جاسک- ریگان خبر داد و افزود: پیگیراحداث خط آهن جاسک – ریگان و فهرج  و به دنبال مصوبه این طرح هستیم هرچند تعداد طرح‌های نیمه تمام در کشور زیاد است و دولت زیر بار طرح‌های جدید نمی‌رود.

حجت الاسلام غضنفر آبادی گفت: در حد توان مشکلات مطرح شده از سوی شورای اسلامی شهر فهرج را پیگیری می‌کنیم.

خاکی بودن معابر شهر فهرج، فعال شدن بیمارستان فهرج، احداث جاده فهرج – نهبندان، تخصیص اعتبارات برای شهرداری، تخصیص قیر برای آسفالت معابر از مهمترین در خواست‌های اعضای شورای اسلامی شهر فهرج در این جلسه بود .

بیمارستان فهرج در بهمن پارسال با سفر نمکی وزیر بهداشت به بم بصورت ویدئو کنفرانس و با حضور علی زینی وند استاندار و جمعی از مسئولین در فهرج به بهره برداری رسید، ولی تاکنون هیچگونه خدمات بیمارستانی به مردم این منطقه ارائه نشده و تنها اورژانس بیمارستان فعال است.

مردم این شهرستان مجبورند فاصله ۶۵ کیلومتری شهرستان تا اولین بیمارستان در بم  را برای دریافت خدمات بیمارستانی طی کنند.
انتهای پیام/ح




بیمارستان فهرج در خواب خرگوشی

منبع:باشــگاه خبرنگاران
? بیمارستان فهرج در خواب خرگوشی