بیماران قدردان خدمت و محبت دکتر متصدی‌زرندی

رئیس بخش گوش حلق بینی بیمارستان تهران، در زادگاهش روستای نعیم آباد زرند، در درمانگاه خیریه مرحوم پدرش بیماران را رایگان معاینه می کند.  به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ رئیس بخش گوش، حلق و بینی بیمارستان امیراعلم، فوق‌تخصص بومی شهرستان زرند که در تهران مستقر است در اقدامی انسان دوستانه با پیمودن صدها […]

رئیس بخش گوش حلق بینی بیمارستان تهران، در زادگاهش روستای نعیم آباد زرند، در درمانگاه خیریه مرحوم پدرش بیماران را رایگان معاینه می کند.

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان؛ رئیس بخش گوش، حلق و بینی بیمارستان امیراعلم، فوق‌تخصص بومی شهرستان زرند که در تهران مستقر است در اقدامی انسان دوستانه با پیمودن صدها کیلومتر در زادگاهش نعیم آباد روستاییان را رایگان معاینه می کند.

دکترمسعود متصدی‌زرندی، گفت: در این شرایط کرونایی بیماران زیادی از منطقه زادگاهم برای درمان به تهران عزیمت می‌کردند و خداوند به بنده توفیق عنایت کرد در زادگاهم حضور یابم و بیماران را رایگان ویزیت کنم.

این پزشک متخصص در نقاط مختلف کشور به‌ویژه در مناطق محروم و دورافتاده خدمات پزشکی و درمانی رایگان ارائه می کند تا مرهمی بر درمان بیماری آنان باشد.

دکتر متصدی‌زرندی گفت: در فرهنگ ایرانی و اسلامی ما همیشه بر کار خیر و نیکوکاری تاکید شده است و به همت پدر مرحومم سنگ بنای احداث درمانگاه در روستای نعیم‌آباد آغاز و به کمک و همفکری اعضای خانواده فعالیت خیرخواهانه پدر مرحوم تکمیل و به شبکه بهداشت و درمان زرند اهدا شد و خرسندیم که علاوه بر خدمات بهداشتی و درمانی تبدیل به یک مرکز فعال واکسیناسیون کرونا شده است.

حجت‌الاسلام محمدی امام جمعه موقت زرند هم گفت: اینگونه صحنه‌های زیبا و به یاد ماندنی هیچگاه در اذهان مردم فراموش نمی‌شود و همگان قدردان پزشکان متعهدی همچون آقای متصدی‌زرندی خواهند بود.

دانلود

کد ویدیو

 

 




بیماران قدردان خدمت و محبت دکتر متصدی‌زرندی

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? بیماران قدردان خدمت و محبت دکتر متصدی‌زرندی