بیش ۱۸۰۰ داوطلب کهنوجی در ماراتن کنکور رقابت می‌کنند

مدیر آموزش و پرورش کهنوج گفت: در کنکور امسال بیش از ۱۸۰۰ داوطلب از شهرستان کهنوج با سایر داوطلبان کشور به رقابت علمی می‌پردازند. به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان » به نقل از روابط عمومی اداره آموزش وپرورش کهنوج، عنایت الله امیری مدیر آموزش و پرورش و نماینده تام الاختیار سازمان […]

مدیر آموزش و پرورش کهنوج گفت: در کنکور امسال بیش از ۱۸۰۰ داوطلب از شهرستان کهنوج با سایر داوطلبان کشور به رقابت علمی می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی پایگاه خبری «نذیر کرمان » به نقل از روابط عمومی اداره آموزش وپرورش کهنوج، عنایت الله امیری مدیر آموزش و پرورش و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در شهرستان کهنوج، گفت: رقابت داوطلبان کنکور ۱۴۰۲ از روز چهار شنبه چهاردهم تیر ماه  با رقابت بیش از ۱۸۰۰ داوطلب گروه‌های آزمایشی در شهرستان کهنوج آغاز می‌شود.

 امیری افزود: در کنکور تیر ماه ۱۴۰۲ تعداد ۱۸۲۶ داوطلب گروه‌های مختلف آزمایشی آزمون سراسری، طی دو روز یعنی چهار شنبه و پنج شنبه تیر ماه، در ۹ حوزه به رقابت می‌پردازند.

مدیر آموزش وپرورش گفت: صبح روز چهارشنبه چهاردهم تیر ماه آزمون گروه علوم انسانی، علوم ریاضی و فنی و عصر چهارشنبه آزمون گروه هنر، صبح روز پنج‌شنبه ۱۵ تیر ماه آزمون گروه داوطلبان علوم تجربی و عصر پنج‌شنبه آزمون گروه زبان خارجه برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد:️ امسال در گروه علوم ریاضی و فنی هفتاد و سه داوطلب، در گروه علوم تجربی ۶۰۷ داوطلب، در گروه علوم انسانی ۱۰۳۲ داوطلب، در گروه آزمایشی هنر پنجاه و شش داوطلب و در نهایت در زبان‌های خارجی نیز پنجاه و هشت داوطلب شرکت کردند.

مدیر آموزش و پرورش کهنوج خاطر نشان کرد:️ به طور کلی تعداد داوطلبان زن در کنکور امسال ۱۱۴۸ نفر و تعداد داوطلبان مرد ۶۷۸ نفر می‌باشد که بر این اساس شصت و سه درصد کنکوری‌های امسال را زنان و سی و هفت درصد را نیز مردان تشکیل می‌دهند.

عنایت الله امیری گفت:️ زمان آزمون کنکور سراسری تیر ماه، در نوبت صبح ساعت هشت  و در نوبت عصر ساعت ۱۴:۳۰ می‌باشد لذا درب‌های حوزه‌های امتحانی نیم ساعت زودتر بسته می‌شوند و داوطلبان می‌بایست نیم ساعت قبل از در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند.

انتهای خبر/پ




بیش ۱۸۰۰ داوطلب کهنوجی در ماراتن کنکور رقابت می‌کنند

منبع:آرمـان
? بیش ۱۸۰۰ داوطلب کهنوجی در ماراتن کنکور رقابت می‌کنند