بیش از ۱۸۲ هزار متر‌مکعب بر ساعت ظرفیت گازرسانی برای صنایع ایجاد شده است

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای ۱۴۳ واحد صنعتی جزء و عمده، به میزان ۱۸۲ هزار و ۸۸۰ متر‌مکعب بر ساعت، ظرفیت گازرسانی ایجاد شده است. به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان کرمان، محمدرضا سلیمانی در رابطه با این موضوع افزود: در حال حاضر […]

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون برای ۱۴۳ واحد صنعتی جزء و عمده، به میزان ۱۸۲ هزار و ۸۸۰ متر‌مکعب بر ساعت، ظرفیت گازرسانی ایجاد شده است.

به گزارش نذیر کرمان و به نقل از روابط‌عمومی شرکت گاز استان کرمان، محمدرضا سلیمانی در رابطه با این موضوع افزود: در حال حاضر یک هزار و ۵۴۳ واحد صنعتی کوچک و بزرگ به شبکه وسیع گاز استان متصل هستند. وی بیان کرد: در فرصت باقی مانده تا پایان سال‌جاری بیش از ۹۰ صنعت به صنایع گازدار استان اضافه می‌شوند. مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان ادامه داد: لازم است صنایع موجود در مناطق گازدار و خصوصاً واحدهای صنعتی دارای علمک، در اسرع وقت نسبت به عقد قرارداد گازرسانی با این شرکت اقدام نمایند چرا که بر مبنای دستورالعمل‌های موجود، سهمیه سوخت مایع صنایع ظرفیت‌سازی شده به زودی قطع می‌شود.




بیش از ۱۸۲ هزار متر‌مکعب بر ساعت ظرفیت گازرسانی برای صنایع ایجاد شده است

منبع:یـزدان کـرمان
? بیش از ۱۸۲ هزار متر‌مکعب بر ساعت ظرفیت گازرسانی برای صنایع ایجاد شده است