بیش از ۸۰۰ هزار کرمانی، ۳ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تاکنون ۸۳۲ هزار و ۵۷۴ نفر در استان کرمان، ۳ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند. سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ را اعلام کرد. او می‌گوید: […]

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: تاکنون ۸۳۲ هزار و ۵۷۴ نفر در استان کرمان، ۳ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

سعید صحبتی آخرین آمار استان کرمان از وضعیت موارد مثبت بستری و مرگ و میر ناشی از بیماری کووید ۱۹ تا ساعت ۱۵ پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ را اعلام کرد.

او می‌گوید: موارد جدید بستری کرونا در بیمارستان‌های حوزه دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان، طی ۲۴ ساعت، ۲۲ مورد، شامل: ۱۱ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۶ مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، یک مورد در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۳ مورد در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: هم اکنون ۸۵ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان بستری شده اند که از این تعداد، ۶۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۵ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان، ۱۰ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت، ۲ نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی بم و ۳ نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده اند.

به گفته او تعداد جان باختگان قطعی به علت ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت، ۲ نفر، شامل: یک نفر در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یک نفر در حوزه دانشکده علوم پزشکی سیرجان بوده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان سن جان باختگان کرونا ویروس طی شبانه روز گذشته را ۸۹ و ۶۲ سال اعلام کرد و گفت: مجموع جان باختگان این بیماری از ابتدا تاکنون به ۵ هزار و ۵۷۸ نفر رسیده است.

او در بخش دیگری از سخنان خود به میزان واکسن تزریق شده کرونا در استان کرمان پرداخت و گفت: تاکنون میزان واکسن تزریق شده نوبت اول ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۳۹۷ دُز، میزان واکسن تزریق شده نوبت دوم ۲ میلیون و ۲۶ هزار و ۲۵۹ دُز و میزان واکسن تزریق شده نوبت سوم ۸۳۲ هزار و ۵۷۴ دُز بوده است.

فت فتو کرمان کرمان




بیش از ۸۰۰ هزار کرمانی، ۳ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? بیش از ۸۰۰ هزار کرمانی، ۳ دُز واکسن کرونا را دریافت کرده اند