بیش از ۷۷ هزار کلاس اولی استان کرمان در جشن شکوفه‌ها شرکت کردند

کرمان- بیش از ۷۷ هزار کلاس اولی در سراسر استان کرمان با شرکت در جشن شکوفه‌ها در کلاس‌های درس حاضر شدند. به گزارش نذیر کرمان، صبح چهارشنبه و همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه‌ها در دبستان‌های استان کرمان برگزار شد و بیش از ۷۷ هزار کلاس‌اولی به مدرسه رفتند. علی شاهمرادی مدیر آموزش و پرورش […]

کرمان- بیش از ۷۷ هزار کلاس اولی در سراسر استان کرمان با شرکت در جشن شکوفه‌ها در کلاس‌های درس حاضر شدند.

به گزارش نذیر کرمان، صبح چهارشنبه و همزمان با سراسر کشور جشن شکوفه‌ها در دبستان‌های استان کرمان برگزار شد و بیش از ۷۷ هزار کلاس‌اولی به مدرسه رفتند.

علی شاهمرادی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان در آئین جشن شکوفه‌ها در محل دبستان دخترانه شهدای خیابان گلدشت اظهار داشت: والدین اگر دنبال پیشرفت بچه‌ها هستند باید پیوند بین اولیا و مربیان مدرسه برقرار باشد تا شاهد این باشیم که دانش‌آموزان در آینده کشور مؤثر باشند.

فعالیت ۶ هزار مدرسه در استان کرمان

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان نیز اظهار کرد: بیش از ۱۶ میلیون دانش‌آموز در کشور داریم که یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر پایه اولی هستند.

رضا رضایی بیان داشت: بیش از ۷۷ هزار کلاس اولی در استان کرمان به مدرسه می‌روند و از امروز سال تحصیلی برای این دانش‌آموزان آغاز می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش کرمان ادامه داد: ۶ هزار مدرسه در استان کرمان داریم و تعلیم و تربیت در مدارس از شنبه اول مهرماه آغاز می‌شود.

‌وی عنوان کرد: شعار سال تحصیلی جدید «همه با هم یکصدا ایران، مدرسه قوی، ایران قوی» است و باید تلاش کنیم ایران را قوی کنیم و با درس خواندن بچه‌ها ایران قوی می‌شود.

کد خبر ۵۸۹۰۴۳۶




بیش از ۷۷ هزار کلاس اولی استان کرمان در جشن شکوفه‌ها شرکت کردند

منبع: مــهر
? بیش از ۷۷ هزار کلاس اولی استان کرمان در جشن شکوفه‌ها شرکت کردند