بیش از ۶۷ درصد از داوطلبان نمایندگی مجلس استان کرمان تایید صلاحیت شدند

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رحمان جلالی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با تبریک فرا رسیدن حلول ماه شعبان، اظهار داشت: از مردم شریف ایران و استان کرمان به واسطه حضور حماسی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تشکر می‌کنم که با وجود تمام تبلیغات و تهدیدات دشمنان در این مراسم […]

به گزارش نذیر کرمان از کرمان، رحمان جلالی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کرمان با تبریک فرا رسیدن حلول ماه شعبان، اظهار داشت: از مردم شریف ایران و استان کرمان به واسطه حضور حماسی در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تشکر می‌کنم که با وجود تمام تبلیغات و تهدیدات دشمنان در این مراسم حضور یافتند.

وی با اشاره به اینکه راهپیمایی روز گذشته مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از سال‌های گذشته پرشورتر برگزار شد، گفت: این حضور مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر می‌کند و باید قدردان این مردم بود و به آنها خدمتگزاری کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه ۶۷٫۶ درصد از داوطلبان نمایندگی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کرمان تایید صلاحیت شدند، افزود: بیشترین تاییدشدگان مربوط به شهرستان‌های رفسنجان و انار است، البته شش نفر از تاییدشدگان قبلی نیز در ارزیابی مجدد رد صلاحیت شدند.

وی با اشاره به اینکه داوطلبان هر دو انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری تا ۲۵ بهمن‌ماه فرصت دارند حوزه انتخابیه خود را تغییر دهند، ادامه داد: متقاضیان باید درخواست خود را از طریق فرمانداری‌ها یا وزارت کشور اعلام کنند.

جلالی با بیان اینکه تایید تغییر حوزه انتخابیه داوطلبان یک فرآیند پنج روزه است و قبل از شروع رسمی تبلیغات نتیجه آن اعلام می‌شود، گفت: تبلیغات مجلس خبرگان رهبری با تبلیغات نمایندگی مجلس شورای اسلامی متفاوت است و از سوم اسفندماه فرآیند تبلیغات این داوطلبان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه لیست امکانات تمام ادارات و نهادهای دولتی استان کرمان دریافت و به فرمانداری‌ها ارسال شده است، بیان کرد: دومین مانور انتخاباتی استان کرمان فردا در تمام فرمانداری‌ها برگزار می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان با بیان اینکه هدف اول ما مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند هر کسی از هر ابزاری که در اختیار دارد برای دعوت مردم به پای صندوق‌های رأی استفاده کند.

وی با اشاره به اینکه امنیت انتخابات بسیار اهمیت دارد و تدابیر امنیتی لازم در این ارتباط اندیشیده شده است، ابراز داشت: سلامت انتخابات مورد تاکید مقام معظم رهبری است و در استان کرمان نیز ما امانتدار مردم هستیم و بستر انتخاب صحیح را برای مردم فراهم خواهیم کرد.

جلالی با بیان اینکه هیچ کدام از فرمانداران حق دخالت در انتخاب مردم را ندارند و هیچ بهانه‌ای در این ارتباط پذیرفته نیست، گفت: جانبداری از یک داوطلب از سوی اعضای اجرایی انتخابات قابل قبول نیست.

وی با اشاره به اینکه شعب انتخابات استان مشخص شده و موارد اجرایی و امنیتی آن نیز بررسی شده است، افزود: باید تمام تلاش خود را بگذاریم که انتخاباتی پرشور و باشکوه و با حضور حداکثری مردم برگزار شود و رسانه‌ها نیز در این زمینه بسترساز هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان کرمان با بیان اینکه حدود ۵۰ هزار نفر در استان کرمان در امر برگزاری انتخابات همکاری می‌کنند و ۶۴ هیئت اجرایی در نقاط مختلف استان کرمان تشکیل شده است، ادامه داد: درخواست انصراف داوطلبان تا ۷۲ ساعت قبل از برگزاری انتخابات در سامانه ثبت می‌شود.

انتهای پیام/۵۱۱/




بیش از ۶۷ درصد از داوطلبان نمایندگی مجلس استان کرمان تایید صلاحیت شدند

منبع: تسنــیم
? بیش از ۶۷ درصد از داوطلبان نمایندگی مجلس استان کرمان تایید صلاحیت شدند