بیش از ۵۲۰۰ دانش‌آموز در مدارس سمای گیلان تحصیل می‌کنند/ رشد ۱۹ درصدی جذب

تیمور آمار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های فت فتو در رشت اظهار کرد: سازمان سما به‌عنوان بخشی از هویت دانشگاه آزاد اسلامی و نظام تعلیم تربیت اسلامی امسال میزبان ۵ هزار و ۲۲۱ دانش‌آموز در مدارس سمای استان گیلان است. وی از رشد ۱۹ درصدی جذب دانش‌آموز در مدارس سمای استان گیلان در مقایسه […]

تیمور آمار در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های فت فتو در رشت اظهار کرد: سازمان سما به‌عنوان بخشی از هویت دانشگاه آزاد اسلامی و نظام تعلیم تربیت اسلامی امسال میزبان ۵ هزار و ۲۲۱ دانش‌آموز در مدارس سمای استان گیلان است.

وی از رشد ۱۹ درصدی جذب دانش‌آموز در مدارس سمای استان گیلان در مقایسه با سال تحصیلی گذشته خبر داد و افزود: لاهیجان و رشت با رشد ۴۲ و ۱۶ درصد بالاترین جذب دانش‌آموز را داشتند.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان گیلان با بیان اینکه سما در شهر‌های رشت، لاهیجان، آستارا، انزلی، لنگرود و سیاهکل مدرسه دارد، ادامه داد: رشت با جمعیت دانش‌آموزی ۲۰۲۶، لاهیجان ۱۲۲۱، آستارا ۸۰۵، انزلی ۷۰۱، لنگرود با ۴۶۸ و سیاهکل با ۱۳۲ دانش‌آموز از مقطع پیش‌دبستان تا متوسطه دوره دوم و هنرستان فعالیت دارد.

آمار عنوان کرد: براساس تصمیم ستاد کرونا و وزارت آموزش و پرورش از مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ تمامی کلاس‌های درسی سمای استان گیلان در مقاطع تحصیلی به صورت حضوری برگزار می‌شود.

وی، حفظ سلامت دانش‌آموزان ومعلمان را مهم‌ترین اولویت مجموعه سما عنوان کرد و ادامه داد: با برنامه‌ریزی دقیق و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس سما به استقبال سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ خواهیم رفت.

دبیر شورای نظارت و هماهنگی سمای استان گیلان خاطرنشان کرد: مدارس سمای استان گیلان از ۳۱ شهریور با جشن شکوفه‌ها برای دانش‌آموزن پایه اول به استقبال شروع سال تحصیلی خواهد رفت و در روز شنبه دوم مهر زنگ آغاز سال تحصیلی جدید همزمان با سراسر کشور  در مدارس سما گیلان نواخته خواهد شد.

انتهای پیام/۴۰۷۸/




بیش از ۵۲۰۰ دانش‌آموز در مدارس سمای گیلان تحصیل می‌کنند/ رشد ۱۹ درصدی جذب

منبع:آنـــا
? بیش از ۵۲۰۰ دانش‌آموز در مدارس سمای گیلان تحصیل می‌کنند/ رشد ۱۹ درصدی جذب