بیش از ۴۰۰۰ نفر از آموزش‌های مجمع قاریان کرمان بهره ‌مند شدند

کرمان- مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن استان کرمان گفت: تابستان امسال بیش از ۴۰۰۰ نفر از آموزش‌های قرآن مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان بهره‌مند شده اند. به گزارش نذیر کرمان، سیدحمیدرضا توحیدی صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، اظهار کرد: این مجموعه سابقه خوبی در […]

کرمان- مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن استان کرمان گفت: تابستان امسال بیش از ۴۰۰۰ نفر از آموزش‌های قرآن مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان بهره‌مند شده اند.

به گزارش نذیر کرمان، سیدحمیدرضا توحیدی صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، اظهار کرد: این مجموعه سابقه خوبی در آموزش قرآن دارد.

وی افزود: بعد از دوران کرونا تصور بر این بود که شرایط سختی در حوزه آموزش قرآن ایجاد شود اما با شروع آموزش‌های حضوری استقبال از آموزش‌ها دوباره رونق گرفت.

توحیدی بیان کرد: در تابستان سال گذشته بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر و در تابستان امسال نیز بیش از ۴۰۰۰ نفر از آموزش‌های قرآن مجمع بهره‌مند شده‌اند.

مدیرعامل مجمع قاریان و حافظان قرآن کریم استان کرمان یادآوری کرد: حدود ۹۰۰ نفر در شهرستان‌ها نیز با استفاده از روش‌های آموزشی مجمع قاریان و حافظان قرآن در حال یادگیری قرآن هستند.

کد خبر ۵۹۸۲۰۷۶




بیش از ۴۰۰۰ نفر از آموزش‌های مجمع قاریان کرمان بهره ‌مند شدند

منبع: مــهر
? بیش از ۴۰۰۰ نفر از آموزش‌های مجمع قاریان کرمان بهره ‌مند شدند