بیش از ۳ تن مرغ زنده قاچاق در نرماشیر کشف شد

کرمان- فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: بیش از ۳ هزار و ۴۰ مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع در شهرستان نرماشیر کشف شد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ رضا زیدآبادی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان نرماشیر هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک […]

کرمان- فرمانده انتظامی شهرستان نرماشیر گفت: بیش از ۳ هزار و ۴۰ مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع در شهرستان نرماشیر کشف شد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سرهنگ رضا زیدآبادی اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان نرماشیر هنگام کنترل محورهای مواصلاتی به یک دستگاه کامیون مشکوک شده و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این کامیون سه هزارو چهل و هفت قطعه مرغ زنده قاچاق و خارج از شبکه توزیع را کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

زیدآبادی با تاکید بر لزوم اخذ مجوز جهت حمل طیور، بیان کرد: کارشناسان ارزش تقریبی این محموله مرغ را پنج میلیارد و هفتصد میلیون ریال اعلام کرده اند.

فرمانده انتظامی نرماشیر در پایان گفت: این محوله به اداره دامپزشکی منتقل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده، تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر ۵۹۸۲۳۴۶




بیش از ۳ تن مرغ زنده قاچاق در نرماشیر کشف شد

منبع: مــهر
? بیش از ۳ تن مرغ زنده قاچاق در نرماشیر کشف شد