بیش از ۳۳ هزارلیتر روغن مایع احتکار شده در رفسنجان کشف شد

کرمان – رئیس حوزه قضائی کشکوییه رفسنجان از کشف بیش از ۳۳ هزار لیتر روغن مایع احتکار شده در این بخش خبرداد. به گزارش فت فتو، اویس ریاحی از کشف بیش از ۳۳ هزارلیتر روغن مایع احتکار شده در این بخش خبر داد و هشدار داد: دستگاه قضائی در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی […]

کرمان – رئیس حوزه قضائی کشکوییه رفسنجان از کشف بیش از ۳۳ هزار لیتر روغن مایع احتکار شده در این بخش خبرداد.

به گزارش فت فتو، اویس ریاحی از کشف بیش از ۳۳ هزارلیتر روغن مایع احتکار شده در این بخش خبر داد و هشدار داد: دستگاه قضائی در شرایط فعلی که در جنگ اقتصادی قرار داریم با قاطعیت با محتکران کالاهای اساسی مردم برخورد خواهد کرد.

اویس ریاحی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: پس از کسب گزارشات مردمی مبنی بر تردد افراد غیربومی در این منطقه و اجاره یکسری از منازل مسکونی بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار سیستم قضائی و پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام یکسری اقدامات پلیسی مشخص شد یکی از این منازل مسکونی محل دپو و احتکار روغن مایع شده است

این مقام قضائی اعلام کرد: با دستور قضائی و با حضور اینجانب بازدید از منزل مذکور در دستور کار قرار گرفت و میزان بیش از ۳۳ هزار لیتر روغن مایع از مکان کشف و ضبط شد.

رئیس دادگاه کشکوییه با بیان اینکه این محموله روغن از تهران به مقصد یکی از شهرهای مرزی کشور بارگیری شده بود، اما در این مکان دپو شده بود، اضافه کرد: در این رابطه یک متهم بازداشت و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری سایر افراد مرتبط در این رابطه صادر شده است.

کد خبر ۵۴۸۵۳۲۸




بیش از ۳۳ هزارلیتر روغن مایع احتکار شده در رفسنجان کشف شد

منبع: مــهر
? بیش از ۳۳ هزارلیتر روغن مایع احتکار شده در رفسنجان کشف شد