بیش از ۳۰۰۰ زائر شهید سلیمانی از خدمات هلال احمر کرمان بهره‌مند شدند

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان گفت: از ابتدای دهه مقاومت بیش از ۳ هزار زائر شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر بهره‌مند شدند. – اخبار استانها – به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید […]

مدیرعامل هلال احمر استان کرمان گفت: از ابتدای دهه مقاومت بیش از ۳ هزار زائر شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر بهره‌مند شدند.

– اخبار استانها –

به گزارش فت فتو از کرمان، رضا فلاح صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره سیدالشهدای جبهه مقاومت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: دهه مقاومت در استان کرمان از هشتم دی‌ماه آغاز شده است.

وی با اشاره به پوشش امدادی مراسم سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی توسط این جمعیت گفت: از ابتدای دهه مقاومت تا روز گذشته ۳ هزار و ۶۹ نفر در گلزار شهدای کرمان از خدمات امدادی جمعیت هلال احمر بهره‌مند شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان، افزود: در این مدت ۹۹۱ نفر از نیازمندان به خدمات پزشکی به صورت سرپایی درمان شدند و ۴۸ نفر نیز برای درمان تخصصی به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی با بیان اینکه در این مدت هزار و ۸۵۸ نفر برای تست قند و فشار خون به مراکز هلال احمر کرمان مراجعه کردند، ادامه داد: هزار و ۳۲۵ عدد ماسک نیز میان شهروندان توزیع شد.

فلاح با اشاره به اینکه در این عملیات‌ها ۱۳۶ نفر نیروی‌های این جمعیت در قالب ۱۹ تیم هلال احمر به زائران شهید سلیمانی سردار دل‌ها خدمت‌رسانی کردند، گفت: از ۱۵ خودروی عملیاتی نیز در این مراسم جهت خدمت‌رسانی بهتر استفاده شد.

انتهای پیام/۵۱۱/




بیش از ۳۰۰۰ زائر شهید سلیمانی از خدمات هلال احمر کرمان بهره‌مند شدند

منبع: تسنــیم
? بیش از ۳۰۰۰ زائر شهید سلیمانی از خدمات هلال احمر کرمان بهره‌مند شدند