بیش از ۲ هزار واحد صنفی جنوب کرمان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

جیرفت – فت فتو – مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از معرفی ۲ هزار و ۲۱ واحد صنفی متخلف در هفت شهرستان جنوبی این استان با ارزش ۲۱۴ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی طی سال گذشته تاکنون خبر داد. به گزارش فت فتو، مسلم مروجی روز سه شنبه در جمع […]

جیرفت – فت فتو – مدیرکل صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از معرفی ۲ هزار و ۲۱ واحد صنفی متخلف در هفت شهرستان جنوبی این استان با ارزش ۲۱۴ میلیارد و ۴۸۲ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی طی سال گذشته تاکنون خبر داد.

به گزارش فت فتو، مسلم مروجی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در تشریح عملکرد معاونت بازرسی و بازرگانی سازمان صمت جنوب کرمان افزود: این تعداد واحد صنفی متخلف طی بازرسی های مستمر معاونت بازرسی این اداره کل در یک سال گذشته تاکنون شناسایی و جریمه شدند.

وی اظهار داشت: بازرسی های سازمان صمت به صورت مستمر ادامه دارد و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

تشکیل ۷۵ پرونده قاچاق کالا در جنوب کرمان 

وی از تشکیل ۷۵ پرونده قاچاق کالا در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان خبر داد و گفت: این پرونده ها به ارزش سه میلیون و ۴۵۷ هزار ریال طی سال گذشته تاکنون تشکیل شده است.

وی افزود: طی یک سال گذشته تاکنون ۱۹ هزار مورد بازرسی در زمینه مبارزه با قاچاق کالا در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان انجام شده است.

شناسایی سه هزار و ۱۰۰ بافنده فرش در جنوب کرمان

وی به حمایت از فرش دست بافت منطقه جنوب کرمان اشاره کرد و از شناسایی سه هزار و ۱۰۰ بافنده فرش در هفت شهرستان جنوبی این استان خبر داد و گفت: هم اکنون در منطقه جنوب کرمان ۹۰۰ بافنده فرش فعال هستند.

مروجی افزود: با پیگیری های انجام شده تعداد ۳۵۰ نفر از بافندگان جنوب کرمان بیمه قالی بافی هستند و ۸۰ نفر از این قشر برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی به بانک ها معرفی شده اند.




بیش از ۲ هزار واحد صنفی جنوب کرمان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

منبع: ایرنـا
? بیش از ۲ هزار واحد صنفی جنوب کرمان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند