بیش از ۲ هزار بازرسی از اصناف جنوب کرمان انجام شد

جیرفت – فت فتو – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از بازرسی ۲ هزار و ۷۱۰ واحد صنفی در هفت شهرستان جنوبی این استان خبر داد و گفت: این بازرسی ها در مانور ویژه بازرسی از اصناف انجام شد. مسلم مروجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو زمان […]

جیرفت – فت فتو – رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان از بازرسی ۲ هزار و ۷۱۰ واحد صنفی در هفت شهرستان جنوبی این استان خبر داد و گفت: این بازرسی ها در مانور ویژه بازرسی از اصناف انجام شد.

مسلم مروجی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو زمان آغاز مانور ویژه بازرسی از اصناف را شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: این مانور تا اطلاع ثانوی ادامه دارد.

وی تصریح کرد: در مانور بازرسی اصناف ۲۲۷ پرونده تخلف صنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت جنوب کرمان ادامه داد: این تعداد بازرسی و تشکیل پرونده تخلف صنفی از روز شنبه هفته گذشته تاکنون در جنوب کرمان ثبت شده است.

وی از برگزاری مانور بازرسی از اصناف در هفت شهرستان تحت پوشش سازمان صمت جنوب کرمان خبر داد و تعداد تیم های فعال در این مانور را در هفت شهرستان جنوبی این استان ۲۰ تیم بازرسی اعلام کرد.

مروجی افزود: طی اجرای این طرح روزانه ۶۰ بازرس بازار هفت شهرستان جنوب کرمان را مورد بازرسی قرار دادند.

وی بر استمرار بازرسی ها در هفت شهرستان جنوبی استان کرمان تاکید کرد و گفت: مردم هرگونه تخلف اقتصادی مانند احتکار و گران فروشی را از طریق تماس با سامانه پاسخگویی سازمان صمت جنوب کرمان به شماره ۱۲۴ گزارش کنند تا در کمترین زمان ممکن رسیدگی شود.

وی افزود: مردم بهترین بازرسان هستند لذا با گزارش دهی به موقع نقش مهمی در کنترل بازار ایفا می کنند.

سازمان صمت جنوب کرمان هفت شهرستان جیرفت، عنبرآباد، کهنوج، رودبارجنوب، قلعه گنج، فاریاب و منوجان را با جمعیت یک میلیون نفر در منطقه جنوب کرمان تحت پوشش دارد.

استان کرمان با دربر گرفتن بیش از ۱۱ درصد از وسعت ایران با حدود ۱۸۳٬۲۸۵ کیلومتر مربع پهناورترین استان ایران است.

سازمان صمت جنوب کرمان، یک سوم پهناورترین استان کشور را تحت پوشش دارد.




بیش از ۲ هزار بازرسی از اصناف جنوب کرمان انجام شد

منبع: ایرنـا
? بیش از ۲ هزار بازرسی از اصناف جنوب کرمان انجام شد