بیش از ۱۵ بازارچه صنایع دستی در ایام نوروز در استان برپا می‌شود

معاون صنایع ‌دستی استان کرمان گفت: در ایام نوروز بالغ بر ۱۵ بازارچه صنایع دستی در شهرهای مهم استان کرمان برپا می‌شود. کاظم حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«فت فتو»؛ در خصوص برپایی بازارچه‌های صنایع دستی در ایام نوروز گفت: این بازارچه‌ها به صورت موقت در مکان‌هایی که جاذبه گردشگری و پتانسیل […]

معاون صنایع ‌دستی استان کرمان گفت: در ایام نوروز بالغ بر ۱۵ بازارچه صنایع دستی در شهرهای مهم استان کرمان برپا می‌شود.

کاظم حسین‌زاده در گفتگو با خبرنگار سرویس فرهنگی پایگاه خبری«فت فتو»؛ در خصوص برپایی بازارچه‌های صنایع دستی در ایام نوروز گفت: این بازارچه‌ها به صورت موقت در مکان‌هایی که جاذبه گردشگری و پتانسیل جذب گردشگر دارند، دایر می‌شوند که در بازارچه‌های صنایع دستی از ظرفیت هنرمندان و صنعت‌گران استفاده خواهد شد.

معاون صنایع ‌دستی استان کرمان ادامه داد: رئیس جمهور، وزیر کشور و وزیر میراث فرهنگی بر برگزاری بازارچه‌های صنایع دستی در ایام نوروز تأکید دارند و در نشست مشترکی که وزیر کشور و وزیر میراث فرهنگی با استانداران، مدیران کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و معاونان صنایع دستی داشتند بر این مسئله تأکید کردند که به شکل جدی پیگیری شود.

وی بیان کرد: با فرماندارن در این زمینه مکاتبه کرده‌ایم که همکاری لازم را با نمایندگان اداره کل در شهرستان‌ها داشته باشند تا بتوانیم بازارچه‌های صنایع دستی را باشکوه همراه با ایجاد فضای مفرح و با نشاط برای گردشگران برگزار کنیم.

حسین‌زاده خاطرنشان کرد: بالغ بر ۱۵ بازارچه صنایع دستی در شهرهای مهم استان از جمله کرمان، بم، سیرجان، رفسنجان، انار، شهربابک، راور، ماهان، راین و دیگر شهرها برپا خواهد شد.

انتهای خبر/م
 




بیش از ۱۵ بازارچه صنایع دستی در ایام نوروز در استان برپا می‌شود

منبع:آرمـان
? بیش از ۱۵ بازارچه صنایع دستی در ایام نوروز در استان برپا می‌شود