بیش از ۱۵۰۰ کیلو تریاک در بردسیر کشف شد

بردسیر – فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۵۴۰ کیلو تریاک از زیر بار کودهای حیوانی یک دستگاه کامیونت عبوری در محور اصلی شهرستان بردسیر خبر داد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سردار ناصر فرشید روز سه شنبه گفت: مأموران پلیس بردسیر موفق شدند هنگام […]

بردسیر – فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک تن و ۵۴۰ کیلو تریاک از زیر بار کودهای حیوانی یک دستگاه کامیونت عبوری در محور اصلی شهرستان بردسیر خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس کرمان، سردار ناصر فرشید روز سه شنبه گفت: مأموران پلیس بردسیر موفق شدند هنگام پایش یکی از محورهای این شهرستان یک تن و ۵۴۰ کیلو تریاک را از زیر بار کود حیوانی یک دستگاه کامیونت کشف و از انتقال این محموله بسیار سنگین به مرکز کشور جلوگیری کنند.

وی اظهار داشت: پلیس در راستای مقابله با پدید شوم و خانمانسوز مواد مخدر به صورت بی وقفه، شبانه روزی، محسوس و نامحسوس در معابر اصلی، فرعی و نقاط سخت گذر استقرار پیدا کرده و ایفای نقش می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمان، مجموع کشفیات موادمخدر پلیس این استان از ابتدای سال جاری تاکنون را بالغ بر ۴۶ تن ذکر و بیان کرد: در خصوص برخورد با خودروهای شوتی حامل مواد مخدر، کالای قاچاق یا اتباع غیرمجاز نیز تدابیر و طرح‌های زیادی به صورت شبانه روزی در تمام محورهای استان اجرا می‌شود و همرزمان انتظامی جان بر کف در حال خدمت به مردم هستند تا مخلان نظم و امنیت به نیات شوم خود نرسند.

کد خبر ۵۹۲۰۷۶۷




بیش از ۱۵۰۰ کیلو تریاک در بردسیر کشف شد

منبع: مــهر
? بیش از ۱۵۰۰ کیلو تریاک در بردسیر کشف شد