بیش از ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در جیرفت کشف شد

کرمان- فرمانده انتظامی جیرفت از کشف بیش از ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع و توقیف ۹ دستگاه خودروی سواری سوخت بر خبر داد. به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب افزود: در راستای مطالبات مردمی و اجرای طرح امنیت محله محور با اولویت […]

کرمان- فرمانده انتظامی جیرفت از کشف بیش از ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق خارج از شبکه توزیع و توقیف ۹ دستگاه خودروی سواری سوخت بر خبر داد.

به گزارش نذیر کرمان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ عزت الله عبدلی نسب افزود: در راستای مطالبات مردمی و اجرای طرح امنیت محله محور با اولویت برخورد با خودروهای شوتی و سوخت بر طرحی به مدت ۷۲ ساعت در شهرستان به اجرا در آمد.

وی ادامه داد: در اجرای این طرح با کنترل محورهای مواصلاتی شهرستان مأموران موفق شدند ۹ دستگاه خودروی سواری را توقیف و در بازرسی از آنها بیش از ۱۲ هزار لیتر انواع فراورده‌های نفتی قاچاق را کشف کنند.

عبدلی نسب با اشاره به تشکیل پرونده برای سود جویان و معرفی آنها به مرجع قضائی گفت: پدیده قاچاق علاوه بر ضربه زدن به اقتصاد کشور زمینه ساز جرایم دیگری در سطح جامعه می‌شود و مقابله با آن یکی از اولویت‌های کاری پلیس به شمار می‌رود.

کد خبر ۶۰۰۱۴۳۸




بیش از ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در جیرفت کشف شد

منبع: مــهر
? بیش از ۱۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در جیرفت کشف شد