بیش از ۱۱۰۰ داوطلب رودباری در ماراتن کنکور رقابت می‌کنند

مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب گفت: در کنکور امسال بیش از۱۱۰۰ داوطلب از شهرستان رودبار جنوب با سایر داوطلبان کشور به رقابت علمی می‌پردازند. به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان از رودبار جنوب؛ جلسه شورای آموزش و ‌پرورش شهرستان رودبار جنوب با حضور رئیس شورای آموزش وپرورش و فرماندار، مدیر آموزش وپرورش رودبار […]

مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب گفت: در کنکور امسال بیش از۱۱۰۰ داوطلب از شهرستان رودبار جنوب با سایر داوطلبان کشور به رقابت علمی می‌پردازند.

به گزارش سرویس فرهنگی پایگاه خبری نذیر کرمان از رودبار جنوب؛ جلسه شورای آموزش و ‌پرورش شهرستان رودبار جنوب با حضور رئیس شورای آموزش وپرورش و فرماندار، مدیر آموزش وپرورش رودبار جنوب، بخشدار و برخی از روسای ادارات و نهادها با محوریت کنکور سراسری و پروژه مهر برگزار شد.

 
در ابتدای این جلسه مهدی بهرامی مدیر آموزش و پرورش رودبار جنوب، ضمن خیرمقدم و تبریک به‌مناسبت عید غدیر و آغاز دهه امامت و ولایت و آرزوی توفیق و قبولی برای کلیه داوطلبان این شهرستان، با اشاره به اهمیت برگزاری کنکور اظهار کرد: ثانیه‌ها و ساعت‌های برگزاری کنکور  بر آینده داوطلبان تاثیر دارد لذا از همه ادارت می‌خواهیم در برگزاری کنکور همکاری کنند.
 
مدیر آموزش وپرورش افزود: امسال ۱۱۲۳ داوطلب در ۵ گروه باهم به رقابت می‌پردازند که اولین آزمون روز چهارشنبه مورخ ۱۴ تیرماه در نوبت صبح دو گروه ریاضی ۲۵ نفر و‌ گروه انسانی ۸۴۹نفر و نوبت عصر روز چهارشنبه گروه هنر ۱۹نفر باهم به رقابت می‌پردازند، در روز پنج شنبه ۱۵ تیر ماه گروه آزمایشی تجربی در نوبت صبح ۲۲۶ شرکت کننده و پنجشنبه نوبت عصر گروه آزمایشی زبان خارجه با ۱۶ شرکت کننده باهم به رقابت می پردازند.
 
وی در پایان، تدابیر لازم جهت برگزاری کنکور سراسری را جهت اجرا بیان کردند.
 
در ادامه جلسه، علی پرورش فرماندار رودبارجنوب ضمن تبریک عید سعیدقربان و غدیر برگزاری کنکور سراسری در شهرستان را رویدادی بسیار مهم و با اهمیت دانست و افزود: ثمره ونتیجه  تلاش های دانش آموزان در روز کنکور سراسری مشخص می‌شود لذا همه ما وظیفه داریم  برای بهتر برگزار شدن کنکور سراسری و تمرکز داشتن دانش آموزان در شهرستان تلاش کنیم.
 
پرورش برگزاری کنکور سراسری را ملی و فرا منطقه‌ای دانست و افزود: کلیه ادارات و دستگاه‌های اجرایی مرتبط در هر چه بهتر برگزار نمودن کنکور باید آموزش و پرورش شهرستان را یاری دهند.
 
در ادامه با نظر فرماندار شهرستان  مصوباتی جهت هرچه بهتر برگزار شدن کنکور سراسری در شهرستان به تصویب رسید.
 
گفتنی است، در این جلسه مسائل تخصصی در رابطه با پروژه مهر و آمادگی مدارس برای آغاز سال تحصیلی تبادل نظر صورت گرفت و اعضای شورای آموزش وپرورش نیز نکته نظرات خود را بیان کردند.
 
انتهای خبر/پورحیدر




بیش از ۱۱۰۰ داوطلب رودباری در ماراتن کنکور رقابت می‌کنند

منبع:آرمـان
? بیش از ۱۱۰۰ داوطلب رودباری در ماراتن کنکور رقابت می‌کنند