بیش از ٢ هزار کلاس درس پذیرای میهمانان نوروزی در کرمان است

کرمان_مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از آمادگی ٢٢٠٨ کلاس درس در ٢۵۵ مدرسه برای پذیرش مسافران نوروزی در استان کرمان خبرداد. به گزارش خبرنگارمهر، رضا رضایی، صبح یکشنبه ۲۷ اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان، اظهار داشت: ۱۵ پایگاه در ۱۵ شهرستان استان به […]

کرمان_مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان از آمادگی ٢٢٠٨ کلاس درس در ٢۵۵ مدرسه برای پذیرش مسافران نوروزی در استان کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگارمهر، رضا رضایی، صبح یکشنبه ۲۷ اسفندماه در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان، اظهار داشت: ۱۵ پایگاه در ۱۵ شهرستان استان به منظور تسهیل اسکان مسافران در ایام نوروز در سطح استان کرمان دایر است.

وی با اشاره به اینکه به این منظور ۲۵۵ مدرسه و ۲ هزار و ۳۰۸ کلاس درس در سطح استان کرمان نظر گرفته شده است، گفت: از این تعداد ۸۶ کلاس ما کلاس ویژه و شامل تخت، قالی، یخچال و تلویزیون است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ۸۵۷ کلاس ما از نوع الف و هزار و ۳۶۵ کلاس ما عادی است، ادامه داد: ۶۵۰ نفر از همکاران ما در سطح استان عوامل اجرایی ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش استان کرمان را تشکیل می‌دهند.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های انار، بردسیر، جیرفت، راور، سیرجان، شهربابک، شهداد، کهنوج، راین، ریگان، ماهان، بم، رفسنجان و نواحی یک و دو کرمان پایگاه‌های ستاد اسکان نوروزی ما دایر است.

رضایی، با اشاره به اینکه در ستاد اسکان نوروزی استان کرمان در نوروز سال گذشته ۸۹ هزار و ۱۳۰ نفر را در قالب ۲۱ هزار و ۱۷ خانوار پذیرش کردیم، بیان کرد: اسکان نوروزی آموزش و پرورش شامل همه خانوارها بوده و مختص فرهنگیان نیست.

وی با بیان اینکه ۲۵ مرکز رفاهی ما در سطح استان آماده پذیرش مسافران نوروزی است، گفت: تمام تلاش همکاران ما بر این است تا در ایام نوروز میزبان خوبی از مسافران نوروزی در استان کرمان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به اینکه تعدادی از مدارس ما به عنوان پایگاه مطالعاتی هستند که این مدارس از ستادهای اسکان ما مجزا شده است، افزود: در این پایگاه‌ها برای رفع اشکال دانش آموزان هم طرحی در نظر گرفته شده و همکاران ما به صورت شیفتی در این پایگاه‌ها حاضر شده و رفع اشکال دانش آموزان را انجام می‌دهند.

کد خبر ۶۰۵۷۱۷۸




بیش از ٢ هزار کلاس درس پذیرای میهمانان نوروزی در کرمان است

منبع: مــهر
? بیش از ٢ هزار کلاس درس پذیرای میهمانان نوروزی در کرمان است