بیش از سه هزار واحد صنفی متخلف در جیرفت پلمب شد

جیرفت – فت فتو – رییس اتاق اصناف جیرفت از پلمب سه هزار و ۴۵۲ واحد صنفی متخلف توسط بازرسان اتاق اصناف با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان خبر داد. علی میرکهنوج شبانگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و […]

جیرفت – فت فتو – رییس اتاق اصناف جیرفت از پلمب سه هزار و ۴۵۲ واحد صنفی متخلف توسط بازرسان اتاق اصناف با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی این شهرستان خبر داد.

علی میرکهنوج شبانگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار فت فتو اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۲ هزار و ۹۰۰ واحد صنفی در جیرفت مورد بازرسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه امسال هشت هزار و ۴۵۱ اخطاریه توسط بازرسان اتاق اصناف جیرفت صادر شد، افزود: علاوه بر این چهار هزار و ۹۲۸  اخطار با همکاری اداره نظارت بر اماکن عمومی برای واحدهای صنفی فاقد پروانه کسب و تمدید پروانه صادر شد.

وی به بازدید از واحدهای صنفی جیرفت اشاره کرد و هدف از این بازدیدها را کنترل قیمت ها و بررسی توزیع اقلام ضروری و سایر مایحتاج بین مردم عنوان کرد.

رییس اتاق اصناف جیرفت بر بازدید از صنوف مختلف با جدیت تاکید کرد و از معرفی ۵۵۰ پرونده واحد صنفی متخلف به تعزیرات حکومتی خبر داد و تخلفات این واحدها را گرانفروشی، کم فروشی و احتکار برشمرد.

وی رسیدگی به شکایات مردمی را در اولویت ماموریت های واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف برشمرد و از رسیدگی به ۲ هزار و ۱۷۵ شکایت مردمی طی سال جاری خبر داد.

وی بر تشدید بازرسی ها در ایام پایانی سال تاکید کرد و گفت: بازرسی از واحدهای صنفی جیرفت شدت گرفته و تا پایان ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ این بازرسی ها ادامه خواهد شد.

وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از قبیل کم فروشی، گرانفروشی، احتکار و امتناع از فروش را به شماره تلفن ۰۳۴۴۳۳۱۶۵۵۲ واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف جیرفت گزارش دهند.

صدور افزون بر یکهزار و ۷۰۰ پروانه کسب توسط اتاق اصناف جیرفت

رییس اتاق اصناف جیرفت از صدور یکهزار و ۷۵۰ پروانه کسب توسط این اتاق اصناف خبر داد و گفت: این تعداد واحد صنفی از ابتدای سال جاری تاکنون پروانه کسب دریافت کرده اند.

وی تعداد واحدهای صنفی شهرستان جیرفت را ۹ هزار مورد  برشمرد و گفت: این تعداد واحد صنفی در زیر مجموعه ۲۶ اتحادیه صنفی فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: از این تعداد بیش از هشت هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب و سایر واحدهای صنفی توسط بازرسان اتاق اصناف و مدیران اجرایی بازدید شد و روند صدور پروانه کسب آن ها ادامه دارد. 




بیش از سه هزار واحد صنفی متخلف در جیرفت پلمب شد

منبع: ایرنـا
? بیش از سه هزار واحد صنفی متخلف در جیرفت پلمب شد