بیست و دومین یادواره ۵۸ شهید شهر کوهبنان برگزار شد

بیست و دومین یادواره ۵۸ شهید شهر کوهبنان و پنج شهید گمنام، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد. به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، هم‌زمان با سالروز شهادت ام‌ابیها فاطمه زهرا(س) با حضور فرماندار کوهبنان، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی، مسئولان اجرایی و قضایی، علما و روحانیون، فرماندهان […]

بیست و دومین یادواره ۵۸ شهید شهر کوهبنان و پنج شهید گمنام، هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی پایگاه خبری نذیر کرمان، هم‌زمان با سالروز شهادت ام‌ابیها فاطمه زهرا(س) با حضور فرماندار کوهبنان، امام جمعه، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی، مسئولان اجرایی و قضایی، علما و روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی، هیئت‌های عزاداری، خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بیست و دومین یادواره ۵۸ شهید شهر کوهبنان و پنج شهید گمنام در مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار همراه با سخنرانی، مداحی و نوحه‌سرایی برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام محمدتقی حسین‌زاده از علما و فضلای شهر مشهد با تسلیت ایام‌ شهادت بی‌بی دو عالم گفت: باید تلاش کنیم شخصیت فاطمی داشته باشیم برای این مهم همانند بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) بهترین، شریف‌ترین و محبوب‌ترین افراد باشیم.

وی ادامه داد: باید همانند حضرت زهرا‌(س) حجاب را رعایت کنیم زیرا حجاب و مرز عفت و حیا همانند مرزهای جغرافیایی است که باید به بهترین نحو ممکن محافظت شود.

استاد حوزه و دانشگاه با استناد به کلام امام رضا(ع) افزود: باید غیرت و عزت علوی و فاطمی خود را تقویت کنیم، با کار خوب خوشحال بشویم، گناه کردیم توبه کنیم و نسبت به گناه بی‌تفاوت نباشیم.

وی ابراز کرد: در غرب و شرق چیزی به عنوان نهاد خانواده و ازدواج رسمی وجود ندارد مواظب باشیم دشمن نتواند به بنیان خانواده ما لطمه‌ای وارد کند.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده گفت: همانند بی‌بی دو عالم در مقابل نعمتی که خداوند به ما ارزانی داشته تشکر کنیم، به نماز اهمیت بدهیم چون بهترین نوع تشکر از خداست.

وی خاطر نشان کرد: در مقابل والدین با محبت برخورد کنیم و به‌خاطر این نعمت از خدا تشکر کنیم، زن و شوهر در زندگی همواره از هم تشکر کنند که این مهم همواره مورد توجه حضرت زهرا(س) بود.

خطیب مشهور کشوری گفت: عشق حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) به همدیگر روز به روز افزون‌تر می‌شد چون آنها ابتدا عاشق خداوند بودند.

وی خطاب به جوانان توصیه کرد: همواره بر دستان والدین خود بوسه بزنید چرا که تشکر از خدا، والدین، نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی بسیار ضروری و اثرگذار است.

حجت‌الاسلام حسین‌زاده تاکید کرد: تکریم فرزندان شهدا را در دستور کار قرار بدهید تا شاهد برکات خداوند در زندگی تان باشید.

وی تصریح کرد: هنگام بلا و گرفتاری صبور باشید زیرا عزت، حکمت و لذت در صبوری حاصل می‌شود همچنین اگر ناراحت شدید عفو و گذشت داشته باشید.

انتهای خبر/س




بیست و دومین یادواره ۵۸ شهید شهر کوهبنان برگزار شد

منبع:آرمـان
? بیست و دومین یادواره ۵۸ شهید شهر کوهبنان برگزار شد