بیست‌وهفتمین جشنواره ملی«شعر رضوی» در کرمان برگزار می‌شود

بیست‌وهفتمین جشنواره ملی «شعر رضوی» همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، دوم و سوم بهمن‌ ماه سال‌جاری در کرمان برگزار می‌شود. به گزارش فت فتو از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه بیست‌وهفتمین جشنواره ملی شعر رضوی به ‌صورت حضوری و مجازی در شهر کرمان برگزار می‌شود، […]

بیست‌وهفتمین جشنواره ملی «شعر رضوی» همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)، دوم و سوم بهمن‌ ماه سال‌جاری در کرمان برگزار می‌شود.

به گزارش فت فتو از کرمان، محمدرضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه بیست‌وهفتمین جشنواره ملی شعر رضوی به ‌صورت حضوری و مجازی در شهر کرمان برگزار می‌شود، افزود: مراسم افتتاح این رویداد ملی دوم بهمن‌ماه سال جاری، همزمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه بیست‌وهفتمین جشنواره ملی شعر رضوی، سوم بهمن‌ماه در کرمان، به عنوان خاستگاه این جشنواره‌ی آئینی با حضور برگزیدگان و میهمانان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استقبال از جشنواره شعر رضوی امسال، گفت: یک‌هزار و ۶۷۳ اثر به دبیرخانه‌ی دائمی جشنواره ارسال شده است که از این تعداد، ۸۳۱ اثر در بخش کلاسیک، ۴۱۷ اثر در بخش سپید، ۲۱۴ اثر در بخش ترانه و ۲۱۱ اثر در بخش ویژه‌ی دانشجویی ارسال شده است و بر اساس اطلاعات موجود، تقریبا از همه‌ی استان‌ها کار و اثر به دبیرخانه‌ی جشنواره شده که بیشترین آثار ارسالی مربوط به خراسان‌رضوی، خراسان‌جنوبی و تهران است .

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان با بیان اینکه حامد حسینخانی دبیری این دوره از جشنواره ملی شعر رضوی را بر عهده دارد، گفت: داوران بیست‌وهفتمین جشنواره ملی«شعر رضوی» از شاعران و اساتید استانی و ملی هستند و شهرام پارسا‌مطلق، محسن کاشانی، ناصر محسنی‌نیا، قربان ولی و محمد سلمانی داوری بخش رقابتی و نهایی جشنواره را بر عهده دارند.

انتهای پیام




بیست‌وهفتمین جشنواره ملی«شعر رضوی» در کرمان برگزار می‌شود

منبع:خــبرگزاری بین المللی قــرآن
? بیست‌وهفتمین جشنواره ملی«شعر رضوی» در کرمان برگزار می‌شود