بیرانوند ما را در بازی نگه داشت/ این پیروزی ۶ امتیاز ارزش داشت

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل گهر در ابتدای بازی بهتر بود اما بیرانوند ما در بازی نگه داشت. به گزارش فت فتو، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان گفت: خیلی خوشحال هستیم که در شهر با صفای سیرجان حضور داریم. از تک تک […]

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: گل گهر در ابتدای بازی بهتر بود اما بیرانوند ما در بازی نگه داشت.

به گزارش فت فتو، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل گل گهر سیرجان گفت: خیلی خوشحال هستیم که در شهر با صفای سیرجان حضور داریم. از تک تک هواداران خودمان ممنونم که باز هم ما را مورد استقبال قرار دادند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: بازی خوبی بود. با توجه به نتیجه‌ای که گرفتیم خوب بود. گل گهر در شروع بازی بهتر از ما بود و توانست موقعیت‌های خوبی را هم کسب کرد. آنها یک پنالتی هم کسب کردند که بیرانوند گرفت و ما را در بازی نگه داشت. من از او تشکر می‌کنم. بیرانوند رهبر خوبی در کنار سایر بازیکنان بزرگ تیم بود.

او تاکید کرد: هرچه از زمان بازی گذشت اعتماد به نفس بهتری کسب کردیم و توانستیم بیشتر به هم پاس بدهیم و موقعیت کسب کنیم.

گل محمدی با تاکید روی عملکرد نیمه دوم پرسپولیس گفت: با ذهنیت برنده در نیمه دوم وارد زمین شدیم. شخصیت پرسپولیس را با بازی هجومی نشان دادند. ذهنیت قهرمانی به تیم ما خیلی کمک کرد. بازیکنان شخصیت خیلی خوبی از خود نشان دادند. سه امتیاز امروز اندازه ۶ امتیاز ارزش داشت.

سرمربی پرسپولیسدرباره عملکرد میزبان سیرجانی گفت: آنها مدعی قهرمانی هستند. به آقای قلعه نویی بابت جمع کردن چنین تیمی تبریک می گویم.

گل محمدی گفت: من از قلعه نویی هم به خاطر صحبت های قبل از بازی اش تشکر می کنم. از همه مربیانی که از بنده حمایت کردند هم تشکر می کنم.از هواداران تیم های مختلف هم تشکر می کنم. 

گل محمدی درباره تصمیم داور نسبت به اعلام پنالتی به سود گل گهر سیرجان یادآور شد: برخورد وجود داشت اما اینکه شدت برخورد باعث شود بازیکن حریف سرنگون شود را نمی دانم.  آنچه که مشخص بود تیم ما از شروع تا پایان به تیم داوری احترام زیادی گذاشت. من به داور جوان بازی امروز هم خسته نباشید می گویم و از او تشکر می کنم. 

سرمربی پرسپولیس بار دیگر اشاره کرد: در شروع بازی سردرگم بودیم چون فشار بازی خیلی زیاد بود. توپ های زیادی را در همان دقایق ابتدایی از دست دادیم. رفته رفته اعتماد به نفس بازیکنان بیشتر شد. همانطور که گفتم تیمی هستیم که دنبال قهرمانی هستیم و همین شخصیت به ما کمک کرد تا بهتر شویم. از لحاظ بدنی هم بازیکنان روز خوبی را پشت سر گذاشتند. دوندگی آنها بالا بود و آنها در دقیقه ۹۴ هم می دویدند. 

یحیی در خصوص گلزنی محمد عمری و سینا اسدبیگی به عنوان دو بازیکن جوان در ترکیب پرسپولیس گفت: بازیکنی که در پرسپولیس بازی می کند قطعا کیفیت خوبی باید داشته باشد. خوشبختانه این دو بازیکن نشان دادند لیاقت این را دارند البته هنوز راه طولانی و سختی را در پیش دارند و باید خیلی بیشتر از قبل تلاش کنند. برای آنها آرزوی موفقیت دارم. 

گل محمدی در پاسخ به این سوال که چرا گل گهر در بازی با  پرسپولیس به مشکل می خورد گفت:  من این بحث را قبول ندارد. وقتی با گل گهر بازی می کنیم انگار با استقلال یا سپاهان بازی داریم. گل گهر تیم قلدر و سرزنی است. هر موقع با این تیم بازی داشتیم واقعا کار خیلی سختی داشتیم. گل گهر امروز یک پنالتی داشت و چند موقعیت گلزنی نیز پیدا کرد.

وی افزود: فکر می کنم نقطه عطف این بازی صحنه پنالتی است. بیرانوند خیلی خوب توانست ضربه را مهار کند و ما را در بازی نگه دارد. 

گل محمدی درباره نیمکت نشینی سیامک نعمتی و مهدی عبدی گفت: درباره بازیکنان نمی توانیم از الان تصمیم بگیریم. یک هفته دیگر تا نیم فصل باقی مانده است. هر دو بازیکن سابقه دار هستند و کمک زیادی به ما کرده اند. حالا اگر بازی نمی کنند دلیل نمی شود کیفیت آنها با بقیه فرق دارد. تمام بازیکنان لیست به پرسپولیس کمک می کنند. 

وی درباره مصدومیت دانیال اسماعیلی فر گفت: خدا به او رحم کرد. در رفتگی و شکستگی ندارد اما ضرب خوردی شدید دارد.

کد خبر ۵۶۶۹۷۶۳




بیرانوند ما را در بازی نگه داشت/ این پیروزی ۶ امتیاز ارزش داشت

منبع: مــهر
? بیرانوند ما را در بازی نگه داشت/ این پیروزی ۶ امتیاز ارزش داشت