بیانیه هیئت ورزش‌های ناشنوایان به‌ مناسبت ۲۲ بهمن

هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان با صدور بیانیه‌ای به‌ مناسبت ۲۲ بهمن، اقشار مختلف مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرد. به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو»؛ به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان؛ هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت ۲۲ بهمن، مردم را […]

هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان با صدور بیانیه‌ای به‌ مناسبت ۲۲ بهمن، اقشار مختلف مردم را به شرکت گسترده در راهپیمایی این روز دعوت کرد.

به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه خبری «فت فتو»؛ به نقل از روابط عمومی هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان؛ هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان با صدور بیانیه‌ای به‌مناسبت ۲۲ بهمن، مردم را برای تجدید پیمان با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دعوت کردند.

 
در متن این بیانیه آمده است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

 
وَالْفَجْرِ﴿۱﴾ وَلَیَالٍ عَشْرٍ﴿۲﴾ وَالشَّفْعِ وَالْوَتْرِ﴿۳﴾ وَاللَّیْلِ إِذَا یَسْرِ﴿۴﴾
 
انقلاب اسلامی پاسخ روشن یک ملت به ندای رهبری بود که می‌خواست رهاننده‌ مردم از بند استبداد و استعمار و تامین کننده حقوق اساسی، کرامت و حرمت آن‌ها باشد.
 
روز ۲۲ بهمن و راهپیمائی ۲۲ بهمن مظهر اقتدار ملی است. مقام معظم رهبری(مدظله العالی): دهه مبارک فجر یادآور دلاوری‌های زنان و مردانی است که ندای حق‌طلبی و عدالت‌جویی سردادند و با فداکاری و از خودگذشتگی بساط حکومت طاغوتی و منحوس شاهنشاهی را برچیدند. پیروزی انقلاب در روز ۲۲ بهمن ۵۷ خون بهای جان‌ عزیزانی بود که با تاسی از آموزه‌های اسلام ناب محمدی(ص) و به ندای رهبری عالم و فزرانه، امام خمینی (ره)، لیبک گفته و طومار استبداد و استکبار را درهم پیچیدند و روح امید، احساس غرور و خودباوری را در کشور زنده کردند. و اینک، در آستانه چهل و سومین پیروزی انقلاب اسلامی و در ابتدای مسیر گام دوم انقلاب، ملت ایران اسلامی بار دیگر برگی تازه از تاریخ را در انقلاب اسلامی ورق خواهد زد.
 
اکنون که به یمن صبر و استقامت مردم ایران و با پیروی از رهنمودهای داهیانه حکیم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، پیشرفت‌های علمی و فناورانه ملت عزیز ایران در عرصه‌های مختلف، حیلت‌ها و مکاید شیطانی نظام طاغوت و دولت‌های متخاصم ایران را نقش‌ برآب و سیاست‌های تحریم اقتصادی و سیاسی را ناکام کرده است، میدان مبارزه به عرصه فرهنگ‌، فضای مجازی و جنگ شناختی کشیده شده که به لطف الهی و تحت عنایات حضرت صاحب‌العصر و الزمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) با هوشمندی و خردورزی ملت عزیز ایران ناکام مانده و خنثی شده است.
 
بدون تردید مسیر ملت بزرگ ایران در مقابل امپراتوری استعمار رسانه‌ای و مجازی و روایت‌گری ناعادلانه و خصمانه دشمن، جهاد آگاهانه و بصیرت‌مندانه است که تکلیفی مسلم برای جبهه مردمی انقلاب اسلامی و نهادهای فرهنگی و اجتماعی کشور به‌سوی تحقق آرمانِ «ایجاد تمدّن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی(ارواحنافداه)» به‌ وجود آورده است که لازمه آن برخورداری از منطق قوی، سخن متین، حکمت و عقلانیت، همراه با زینت عاطفه و اخلاق است.
 
هیئت ورزش‌های ناشنوایان استان کرمان، با تأسی از مقتدای خویش حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای(مدظله العالی)به پاس چهل و چهارمین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی و دهه فرخنده فجر، ضمن حضور ناشنوایان استان در این مراسم و آحاد ملت شریف و انقلابی ایران برای حضور یکپارچه در این جشن ملی، مشتاقانه به تماشای حماسه‌ای دیگر از تجلی پرشکوه حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌نماید و پیام حراست، صیانت و پاسداری از انقلاب اسلامی را به مستکبرین عالم و سرسپردگان داخلی آنان اعلام می‌دارد.

انتهای خبر/زنگی آبادی 




بیانیه هیئت ورزش‌های ناشنوایان به‌ مناسبت ۲۲ بهمن

منبع:آرمـان
? بیانیه هیئت ورزش‌های ناشنوایان به‌ مناسبت ۲۲ بهمن