بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه جیرفت در محکومیت نسل‌کشی مردم فلسطین

ملت مسلمان و آگاه ایران و به خصوص جامعه ولایت‌مدار دانشگاهی هم صدا با مسلمانان و آزادی خواهان جهان، جنایت های بی‌رحمانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی را شدیدا محکوم می‌کند. به گزارش خبرگزاری بسیج، درپی نسل‌کشی مردم فلسطین بسیج دانشجویی دانشگاه جیرفت بیانیه‌ای صادر نمود.بسم الله الرحمن الرحیم {مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا […]

ملت مسلمان و آگاه ایران و به خصوص جامعه ولایت‌مدار دانشگاهی هم صدا با مسلمانان و آزادی خواهان جهان، جنایت های بی‌رحمانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی را شدیدا محکوم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بسیج، درپی نسل‌کشی مردم فلسطین بسیج دانشجویی دانشگاه جیرفت بیانیه‌ای صادر نمود.
بسم الله الرحمن الرحیم

{مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا}
این روز‌ها اراضی اشغالی فلسطین بار دیگر شاهد وقوع جنایاتی است که در سایه سکوت رهبران و مدعیان دروغین دفاع از حقوق بشر رخ می‌دهد و برگ سیاه دیگری را در تاریخ سیاسی معاصر جهان رقم می‌زند.
اکنون امت مسلمان و مظلوم فلسطین در غزه، با مقاومت خود عبارت «هیهات من الذله» را تفسیر کرده‌اند، چرا که قدمت ظلم به بلندای تاریخ است و فرعونیان همواره در ظلم به مظلومان دست داشته‌اند و اینک نمونه‌ای بارز از آن را در غزه مشاهده میکنیم، دردناک‌تر اینکه کشور‌هایی که دم از دموکراسی و حقوق بشر می‌زنند، سکوت اختیار کرده و به نظاره نشسته‌اند.
با این اوصاف ملت مسلمان و آگاه ایران و به خصوص جامعه ولایت‌مدار دانشگاهی هم صدا با مسلمانان و آزادی خواهان جهان، جنایت‌های بی‌رحمانه و غیر انسانی رژیم صهیونیستی را شدیدا محکوم می‌کنند.
دانشجویان بسیجی دانشگاه جیرفت ضمن ابراز انزجار از سکوت مجامع بین‌المللی در نسل‌کشی مردم مسلمان فلسطین و اعلام همبستگی با مردم بی‌دفاع غزه، با دعوت از دانشگاهیان جهان اسلام به اتخاذ مواضع مشترک و اقدامات موثر و عاجلی در محکومیت جنایات هولناک صهیونیست‌ها از آنان می‌خواهند تا مسئولیت روشنفکری و عملی خود را در دفاع از مظلومان جهان فراموش نکنند و اجازه ندهند در هزاره دانایی هر روز در فلسطین بی‌سابقه‌ترین و وحشیانه‌ترین فجایع بشری در برابر دیدگان بی‌تفاوت مردم جهان به وقوع پیوندد.




بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه جیرفت در محکومیت نسل‌کشی مردم فلسطین

منبع: خــبرگزاری بســیج
? بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه جیرفت در محکومیت نسل‌کشی مردم فلسطین