به وقت تکریم| ابلاغ پیام رئیس‌جمهور به مادر خردسال‌ترین شهید سیرجان

به‌مناسبت گرامیداشت روز مادر، فرماندار سیرجان طی دیدار با مادر شهید علی‌اصغر لری‌گوئینی پیام ویژه آیت‌الله رئیسی را به این مادر شهید تقدیم کرد. به گزارش فت فتو از کرمان، به‌مناسبت ولادت با سعادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر، فرماندار سیرجان به نیابت از دولت مردمی به همراه امام جمعه […]


به‌مناسبت گرامیداشت روز مادر، فرماندار سیرجان طی دیدار با مادر شهید علی‌اصغر لری‌گوئینی پیام ویژه آیت‌الله رئیسی را به این مادر شهید تقدیم کرد.

به گزارش فت فتو از کرمان، به‌مناسبت ولادت با سعادت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) و گرامیداشت مقام مادر، فرماندار سیرجان به نیابت از دولت مردمی به همراه امام جمعه و جمعی از مسؤولان شهرستان با مادر خردسال‌ترین شهید این شهرستان دیدار کردند.

 علی یعقوبی‌پور فرماندار سیرجان در این دیدار ضمن عرض تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام مادر، پیام ویژه آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را به مادر شهید علی‌اصغر لری‌گوئینی تقدیم کرد.

چهارم آبان امسال شهید لری‌گوئینی متولد ۱۳۹۳ که در دبستان کعبه روستای چاه‌قوسکی شهرستان سیرجان مشغول به تحصیل بود در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ به شهادت رسید.

پایان پیام/۳۷۶۳/ب





به وقت تکریم| ابلاغ پیام رئیس‌جمهور به مادر خردسال‌ترین شهید سیرجان

منبع: فــارس
? به وقت تکریم| ابلاغ پیام رئیس‌جمهور به مادر خردسال‌ترین شهید سیرجان