به «میهمانی لاله‌ها» دعوت شدید

همزمان با روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم میهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای سراسر کشور برگزار می‌شود. به نذیر کرمان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به این‌که «خورشید بزرگترین موذن صبح است و شهید والاترین مکبر آزادگی. شهادت مرز زمین و آسمان است و شهدا مرزبانان هماره بیداری. شهدا رفته اند […]

همزمان با روزهای دهه فجر انقلاب اسلامی مراسم میهمانی لاله‌ها در گلزار شهدای سراسر کشور برگزار می‌شود.

به نذیر کرمان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای با اشاره به این‌که «خورشید بزرگترین موذن صبح است و شهید والاترین مکبر آزادگی. شهادت مرز زمین و آسمان است و شهدا مرزبانان هماره بیداری. شهدا رفته اند و رسالتی از جنس آگاهی و حرکت بر دوش ما باقی گذاشته‌اند» اعلام کرد: « در ایام دهه فجر انقلاب اسلامی و در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، مراسم بزرگداشت نام و یاد شهدا با عنوان مهمانی لاله ها برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، ضمن تبریک مبعث پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی(ص) از ملت شهید پرور ایران اسلامی دعوت می‌کند در این مراسم که بعدازظهر پنج شنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ در گلزار شهدای سراسر کشور برگزار می‌شود حضور یافته و با آرمان‌های امام راحل و شهدا تجدید میثاق نمایند.

این مراسم در تهران، از ساعت ۱۴ الی ۱۶ در بهشت زهرا(سالن دعای ندبه) برگزار خواهد شد.»

انتهای پیام




به «میهمانی لاله‌ها» دعوت شدید

منبع: ایـسنا
? به «میهمانی لاله‌ها» دعوت شدید