به مناسبت هفته دولت تجدید بیعت مسئولان بخش راین با شهداء

سرگرد پاسدار حسین افضلی فرمانده سپاه حوزه پیامبر اعظم (ص)ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)گفت:به مناسبت هفته دولت تجدید مسئولان بخش راین باشهداء برگزار شد به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان ،سرگرد پاسدار حسین افضلی فرمانده حوزه  بسیج پیامبر اعظم (ص)ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) به مناسبت هفته دولت تجدید بیعت مسئولان بخش راین […]

سرگرد پاسدار حسین افضلی فرمانده سپاه حوزه پیامبر اعظم (ص)ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین(ع)گفت:به مناسبت هفته دولت تجدید مسئولان بخش راین باشهداء برگزار شد

به گزارش خبر گزاری بسیج از کرمان ،سرگرد پاسدار حسین افضلی فرمانده حوزه  بسیج پیامبر اعظم (ص)ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیرالمومنین (ع) به مناسبت هفته دولت تجدید بیعت مسئولان بخش راین با شهدا در گلزار شهدا برگزار شد.
به مناسبت هفته دولت، مسئولان بر مزار شهدا حاضر و با اهدای شاخه‌های گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
تجدید بیعت مسئولان بخش راین با شهدا
 حسین افضلی در این آیین گفت: شروع برنامه‌های گرامیداشت هفته دولت در این بخش با حضور در گلزار شهدای والامقام، افتخاری بزرگ برای مسئولان است.

افضلی افزود: در این مکان مقدس جمع شدیم تا عهدی مجدد با شهدا که استقلال، امنیت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند، ببندیم. وی اظهار کرد: شهدا بر اعمال و کردار و رفتار ما ناظرند و اگر کوتاهی در مسیری که جان خود را نثار کردند صورت گرفت و در محضر خدا و این عزیزان باید در فردای قیامت پاسخگو باشیم.

فرمانده حوزه بسیج راین افزود: مسئولان باید از سردار شهید حاج قاسم سلیمانی الگو بگیرند و خدمت رسانی صادقانه به مردم، تبعیت پذیری از ولایت فقیه، بصیرت، اخلاص و تواضع را سرلوحه کاری خود قرار دهند.

وی با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: هفته دولت فرصت بسیار مغتنمی برای پاسداشت ایثار و فداکاری شهدا و بیان عملکرد نظام بویژه در یک سال اخیر دولت مردمی و انقلابی است.

 

 

 




به مناسبت هفته دولت تجدید بیعت مسئولان بخش راین با شهداء

منبع: خــبرگزاری بســیج
? به مناسبت هفته دولت تجدید بیعت مسئولان بخش راین با شهداء