به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند وسرهنگ صمدالله ترابی فرماندهی انتظامی این شهرستان در پیام مشترکی به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام مشترکی را صادر که متن پیام بدیین شرح می باشد . به گزارش فت فتواز کرمان : سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند وسرهنگ صمدالله  ترابی فرماندهی انتظامی این شهرستان در […]

سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند وسرهنگ صمدالله ترابی فرماندهی انتظامی این شهرستان در پیام مشترکی به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام مشترکی را صادر که متن پیام بدیین شرح می باشد .

به گزارش فت فتواز کرمان : سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه زرند وسرهنگ صمدالله  ترابی فرماندهی انتظامی این شهرستان در پیام مشترکی به مناسبت هفته دفاع مقدس پیام مشترکی را صادر که متن پیام بدیین شرح می باشد .

شهادت در راه خداوند چیزی نیست که بتوان آن را با سنجشهای‏‎ ‎‏بشری و انگیزه های عادی ارزیابی کرد حضرت امام خمینی رحمت الله علیه

سلام بر حسین قافله سالار کربلا، سلام بر نینوا محراب قبیله ی عشق و سلام بر حنجره های ترک خورده که هر شب روبروی قبله انتخاب ، شاهد چشمک زدن ستاره ها بوده و در سایه روشن ماه چفیه های رها شده در باد را به نظاره نشسته اند.وسلام ودرود به ارواح مطهر شهدای والامقام هشت فصل عشق ودلدادگی خصوصا شهدای دفاع مقدس هشت ساله وسلام برسیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی عزیز،سلام ودرود به روح پرفتوح حضرت امام خمینی رحمت الله علیه که چراغ راهی نه برای ایران اسلامی بلکه برای جهانیان شد .

فلسفه نامگذاری دفاع مقدس بدین معنی است که ۴۲ سال پیش در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ جنگی نابرابر علیه نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران تحمیل شد اما پایداری و استقامت مردم ، پدیده جنگ تحمیلی را به دفاعی مقدس تبدیل کرد.

دفاعی که هشت سال به طول انجامید و نظام مقدس جمهوری اسلامی  ۴۲ سال در برابر سایر تهدیدات، توطئه ها و تحریم ها پایداری نموده است، دفاع مقدسی که  نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند و ترویج  فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی الگوهای مرجع از حماسه سازان سال های دفاع مقدس وظیفه همگان به نسل آینده است چرا که این هفته فرصت بسیار گرانبهایی است برای بازشناسی عظیم که رزمندگان اسلام با ایثار،فداکاری و سلحشوری فرزندان برومندحضرت امام خمینی رحمت الله علیه ، علیه قدرتهای جهان به اثبات رساندند.

حماسه ای که ، فریاد بیدادگری بود که وجدان های آگاه و بیدار را راسخ تر و دل های غبار گرفته و زنگار زده را متنبّه و جان های پژمرده را بیدار کرد تا به حراست از کیانشان برخیزند وهمه به خوبی می دانیم که این فرهنگ نشات گرفته از عاشورا است وباید کسی می آمد و جنگی رخ می داد، تا بر همه ثابت شود، عاشورا، تنها عاشورای سوگ نیست، عاشورای حماسه و پیام هم هست.

شهدا رفتند تا ما زنده بمانیم ولی اینگونه نیست ما فقط به اسم زنده ایم در حالیکه یک مرده متحرک بیش نیستیم و تنها آنها زنده اند و زندگی می کنند. اگر بتوانیم یاد و نام آنها را زنده نگه داریم و از آنها بخواهیم شفاعتمان کنند شاید روزی ما نیز مانند آنها بتوانیم زندگی کنیم . چون این دنیا سرای فانی است و اخرت سرای باقی است.

این جانب با تسلیت ایام شهادت پیامبراکرم (صل الله علیه وآله وسلم ) وشهادت امام حسن مجتبی (علیه السلام ) وشهادت امام رضا (علیه السلام ) و گرامی داشت یاد وخاطره شهدای بزرگوار ایران اسلامی ،خصوصا ۵۸۰شهید شهرستان زرند،شهدای گمنام وشهدای مدافع حرم،سیدالشهدای مقاومت حاج قاسم سلیمانی ، از خداوند متعال می خواهیم که به همه ما توفیق ادامه دادن راه ومنش وسیره شهداء را بیش از پیش عنایت فرمایند ومرگ همه ما را شهادت در راه خودش قرار دهد .ومطئمن باشید تا پاسداران وبسیجیان ونیروهای نظامی وانتظامی  جان برکف وفدایی راه ولایت ونظام اسلامی زنده هستند نخواهند گذاشت استکبار جهانی ودر راس ان آمریکا ورژیم صهیونیستی ودست نشاندگان انها در کشور ومنطقه کاری از پیش ببرند چرا که ما همان حماسه سازان دفاع مقدس هستیم .وانشاء الله پرچم این انقلاب ونظام را به دست با کفایت ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای مدظله العالی  به صاحب اصلی آن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف می سپاریم .

  سرهنگ پاسدار حسین امیری فرمانده سپاه شهرستان زرند

سرهنگ صمدالله ترابی فرماندهی انتظامی شهرستان زرند

 

 




به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

منبع: خــبرگزاری بســیج
? به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس