به مناسبت سالروز تاسیس نهاد مقدس بسیج

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند،مهندس حسینی نژاد فرماندار،دکتر فرحبخش رئیس دادگستری ،یعقوبی دادستان ومهندس محمودی نسب مسئول اداره بهزیتسی شهرستان زرند پیام تبریکی صادر نمودند که متن پیام بدین شرح می باشد به گزارش فت فتواز کرمان : همزمان با هفته بسیج ،حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند،مهندس سید رضا حسینی نژاد فرماندار،دکتر فرحبخش […]

حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند،مهندس حسینی نژاد فرماندار،دکتر فرحبخش رئیس دادگستری ،یعقوبی دادستان ومهندس محمودی نسب مسئول اداره بهزیتسی شهرستان زرند پیام تبریکی صادر نمودند که متن پیام بدین شرح می باشد

به گزارش فت فتواز کرمان : همزمان با هفته بسیج ،حجت الاسلام شجاعی امام جمعه زرند،مهندس سید رضا حسینی نژاد فرماندار،دکتر فرحبخش رئیس دادگستری ،یعقوبی دادستان ومهندس محمودی نسب مسئول اداره بهزیتسی شهرستان زرند پیام تبریک صادر نمود

پیام تبریک امام جمعه زرند به مناسبت هفته بسیج مستضعفین

حجت الاسلام والمسلمین مهدی شجاعی امام جمعه شهرستان زرند در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به دلاورمردان بسیجی تبریک و تهنیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

و الَّذِی أَیَّدَکَ بِنَصْرِهِ وَبِالْمُؤْمِنِینَ. (سوره انفال آیه ۶۲ )

بسیج شجره طیبه ای است که با دستان با درایت و تیزبینی امام راحل عظیم الشان غَرس شده و با خون پاک و مطهر شهیدان عزیز آبیاری گردیده و با هدایتهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای ( حفظه الله تعالی)صیانت می شود تا امت دلاور میوه های رشد و تعالیش را بچشند و زیر سایه حیات طیبه اش عزتمندانه بنشیند.اگر بسیج در دوران دفاع مقدس یک سازمان دفاعی و پشتیبانی بود، اکنون به یک تفکر و تشکل جهانی در جبهه مقاومت برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان و مستکبرین عالم تبدیل شده تا زمینه ساز ظهور منجی عالم بشریت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشد.

پنجم آذر ماه یکی از درخشان‌ترین روز‌های تاریخ انقلاب اسلامی و یادآور تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) با هدف استقرار نظام توحیدی و فتح سنگر‌های کلیدی عالم است.

اینجانب فرارسیدن هفته بسیج را به محضر پرچمدار و یادگار بزرگ دفاع مقدس، رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای و خانواده بزرگ جانبازان و ایثارگران و بسیجیان قهرمان و جبهه مقاومت در سراسر جهان به ویژه فرماندهان و بسیجیان آزاده و ایثارگر شهرستان زرند تبریک گفته و امیدوارم این فرمایش امام عظیم الشأن که «بسیج تنها منحصر به ایران اسلامی نیست، باید هسته ‏های مقاومت را در تمامی جهان به وجود آورد و در مقابل شرق و غرب ایستاد» به زودی عملی شود.

مهدی شجاعی امام جمعه شهرستان زرند

متن پیام تبریک مهندس حسینی نژاد فرماندار شهرستان زرند

تشکیل بسیج در نظام جمهورى اسلامى ایران یقیناً از برکات و الطاف جلیه خداوند تعالى بود که بر ملت عزیز و انقلاب اسلامى ایران ارزانى شد. “امام خمینی (ره)”

پنجم آذر سالروز تشکیل بسیج مستضعفین یادآور تشکیل پرافتخارترین نهاد ارزشی برخواسته از بطن جامعه در نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با درایت و هوشیاری امام خمینی (ره) شکل گرفت و هفته مبارک و فرخنده بسیج، فرصت مغتنمی است جهت تجدید پیمان با آرمان های بلند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، بیعتی دوباره با مقام معظم رهبـــری (مدظله العالی) و یادآور خاطره پرشکوه مجاهداتی است که در دوران هشت ساله جنگ تحمیلی، زیباترین تابلوهای ایثار و فداکاری همراه با نجابت و فروتنی و توأم با شجاعت و رشادت را ترسیم کرده است.

بی شک ملت شریف ایران اسلامی همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای میهن اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس و در ادامه آن خنثی سازی توطئه های دشمنان از یاد نخواهند برد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای بسیجی، هفته بسیج این شجره طیبه و یادگار امام راحل عظیم الشان(ره) رابه محضر فرماندهی معظم کل قوا، آحاد مردم بویژه ایثارگران، جانبازان، آزادگان و خانواده معظم شهدا شهرستان زرند تبریک عرض نموده و پایداری و سربلندی این دلاورمردان و پاک باختگان عرصه ایثار را در دفاع از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی از خداوند منان خواستارم.

سید رضا حسینی نژاد – فرماندار شهرستان زرند

پیام تبریک هفته بسیج از سوی رئیس دادگستری وسرپرست دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان زرند

ابوالفضل فرحبخش، رئیس دادگستری شهرستان زرند و رضا یعقوبی، سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند طی پیامی هفته بسیج را تبریک گفتند.

بسیج لشکر مخلص خداست. امام خمینی(ره)

تاریخ پرحماسه انقلاب اسلامی سرشار از صحنه‌های سرنوشت سازی است که نقش کارآمد و تاثیر گذار بسیج و اخلاص و فداکاری های بسیجیان دریا دل همچون نگینی درخشان بر تارک آن می‌درخشد و این نهاد ارزشمند انقلابی از بدو تاسیس تاکنون توانسته است با بهره گیری از شریف‌ترین و متعهدترین نیروها در صحنه‌های مختلف از هشت سال دفاع مقدس تا حضور در عرصه آبادانی ایران اسلامی و مقابله با هجمه‌های شوم فرهنگی و عقیدتی، سلامت مردم ، نقشی بسیار حساس، مهم ، اساسی و ارزشمندی را ایفا نماید.

امروزه دستگاه قضا، بیش از هر زمان دیگر به فرهنگ بسیجی و روحیه انقلابی و جهادی در مبارزه با فساد و اجرای عدالت در کشور نیاز دارد تا مسیرهای پر پیچ و خم توسعه و تعالی عدالت را هموار کند.

اینجانبان فرارسیدن هفته بسیج را محضر پرچمدار و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای، خانواده‌های بزرگوار شهدا ، جانبازان و ایثارگران، بسیجیان عزیز در دستگاه قضایی و مردم شریف و شهید پرور شهرستان زرند تبریک و تهنیت عرض نموده، توفیق روزافزون بسیجیان سرافراز در راه تحقق اهداف انقلاب اسلامی ، در ظل توجهات حضرت مهدی صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف)  از خداوند منان مسئلت داریم.

ابوالفضل فرحبخش – رئیس دادگستری شهرستان زرند

رضا یعقوبی – سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان زرند

÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷÷

پیام تبریک هفته بسیج از سوی رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند

بسیج همیشه در صحنه بوده است و در ادوار مختلف تاریخ پرفروغ انقلاب اسلامی مایه سربلندی، سرافرازی و اقتدار کشور عزیز ایران اسلامی بوده است و در مواقع حساس، توانسته مظهر اتحاد و انسجام ملی باشد.

بسیج در کنار مردم، همراه مردم و مایه مباهات و افتخار نظام است که در هنگامه های سخت چون هشت سال دفاع مقدس سلحشورانه از ایران اسلامی دفاع کرد و لحظه های نابی را در تاریخ این سرزمین ثبت نمود و امروز نیز در عرصه های فرهنگی، اقتصادی و سازندگی برای آبادانی این آب و خاک در جهاد است.

پرواضح است که نقش بسیج در رخدادهای مختلف چون محرومیت زدایی، عمران و آبادانی، کمک و مساعدت در کمک به مردم در بلایای طبیعی چون سیل و زلزله کم نظیر، بی بدیل و شایسته تقدیر است.

اینجانب با تبریک این هفته به بسیجیان عزیز ،از درگاه خداوند قادر و متعال برای میهن عزیزمان سربلندی و سرافروزی و برای شما عزیزان صحت و سلامتی مسئلت دارم.

رضا محمودی نسب – رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند

 

 




به مناسبت سالروز تاسیس نهاد مقدس بسیج

منبع: خــبرگزاری بســیج
? به مناسبت سالروز تاسیس نهاد مقدس بسیج