به مرکز استان جدید کرمان جنوبی هیچ حساسیتی نداریم

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت لازمه تقسیمات کشوری را نظرات کارشناسی و تخصصی عنوان کرد و گفت: رفع محرومیت ها و تامین زیرساخت های خدمات نظام به مناطق دورافتاده نباید دستخوش احساسات قرار بگیرد. حجت الاسلام میثم تارم امروز ۹ شهریورماه در جلسه شورای اداری جیرفت اظهار کرد: هفته‌ دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش […]

فت فتو/کرمان امام جمعه جیرفت لازمه تقسیمات کشوری را نظرات کارشناسی و تخصصی عنوان کرد و گفت: رفع محرومیت ها و تامین زیرساخت های خدمات نظام به مناطق دورافتاده نباید دستخوش احساسات قرار بگیرد.

حجت الاسلام میثم تارم امروز ۹ شهریورماه در جلسه شورای اداری جیرفت اظهار کرد: هفته‌ دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش خدمات است و رهبر معظم انقلاب نیز بر لزوم اطلاع رسانی خدمات نظام تاکید کردند.

وی افزود: دولت سیزدهم علی رغم همه مشکلات از جمله بدهکاری بی سابقه به بانک مرکزی، بیماری کرونا و تعطیلی بسیاری از واحدهای تولیدی و صنایع؛ با اعتماد و پشتیبانی ملت توانست این مشکلات را پشت سر بگذارد  و جراحی بزرگ اقتصادی را نیز علی رغم پیامدهایی که داشته انجام داد زیرا مصلحت مردم را به همه چیز ترجیح داد و این اقدام را با شجاعت پذیرفت.

تارم بیان کرد: دشمن تلاش کرد مردم را در مقابل نظام قرار بدهد اما مردم با بصیریت همکاری کردند و همانگونه که در حمله سایبری به پمپ بنزین ها مردم، کمک کردند؛ امیدوارین نتیجه این همدلی این باشد که روز به روز شاهد کاهش تورم باشیم.

وی سفرهای هیئت دولت را باعث امید مردم عنوان کرد و افزود: سفرهای دولت مورد تحسین مقام معظم رهبری هم قرار گرفته اند چون باعث امید مردم شده که می بینند وزرا و رئیس جمهور در کنار آنها هستند و از آلام آنها کم می شود و مردم هم با نظام و دولتمردان همکاری می کنند.

امام جمعه جیرفت به حضور رئیس جمهور در جنوب کرمان و زهکلوت به عنوان یک اقدام فراموش ناشدنی یاد کرد و افزود: سفر هیت دولت حامل خبر خوشی(تقسیم استان) بود که موجب خوشحالی وصف ناپذیر مردم شده زیرا استان کرمان پهناور است و برای رسیدگی به امورات چاره ای جز استقلال آن نیست و توجه به ظرفیت ها و مشکلات بهتر صورت می گیرد.

تارم گفت: بر اساس‌ بحث های تخصصی تقسیمات کشوری انجام می شود و اگر نقاط دیگر هم از زیرساخت های لازم برخوردارند باید مورد توجه دولت‌مردان قرار گیرد و همین جا اعلام‌ می کنیم به مرکز استان جدید هیچ حساسیتی نداریم مهم این است که مردم جنوب از محرومیت رهایی یابند و شاهد خسارات جبران ناپذیر جانی و مالی نباشیم.

به گزارش فت فتو، احمدبلندنظر فرماندار جیرفت نیز در این جلسه از افتتاح ۱۲۲ پروژه در هفته دولت خبر داد و گفت: چالش های شهری زیادی هم علی رغم خدمات ارائه شده وجود دارد که باید توسعه‌ شهرستان جیرفت را در سه مولفه اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی تقسیم کنیم.

وی نیاز به بازار صادرات و احداث راه آهن و  پایانه صادراتی را یادآور شد و گفت: ۱۰۰۰ کامیون بار در پیک محصولات کشاورزی داریم و در بخش کشاورزی در اعتبارات مشکل داریم زیرا حوزه بانک کشاورزی پای کار نیست و در بحث تسهیلات همکاری نکرده است.

فرماندار جیرفت نبود فضای بهداشتی و درمانی را از دیگر مشکلاتی عنوان کرد که جوابگو یک میلیون جمعیت نیست و افزود: ۷۰ درصد کلاس های درس شهرستان به بازسازی نیاز دارند و راه اندازی پست فوق توزیع ساردوییه و اسماعیلی را به خاطر ظرفیت های معدنی باید به صورت جدی دنبال کنیم.

انتهای پیام




به مرکز استان جدید کرمان جنوبی هیچ حساسیتی نداریم

منبع: ایـسنا
? به مرکز استان جدید کرمان جنوبی هیچ حساسیتی نداریم