به داد شهرداری فهرج برسید و بودجه آن را افزایش دهید

امام جمعه فهرج گفت: از استاندار محترم خواستاریم به داد شهرداری فهرج برسند و بودجه آن را افزایش بدهند. به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین رضا آقاملایی در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تأکید بر استفاده از نیروهای بومی در ادارات گفت: از فرماندار محترم تقاضا دارم مدیرانی که بومی نیستند را […]

امام جمعه فهرج گفت: از استاندار محترم خواستاریم به داد شهرداری فهرج برسند و بودجه آن را افزایش بدهند.

به گزارش سرویس اجتماعی نذیر کرمان؛ حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین رضا آقاملایی در بخشی از خطبه‌های نمازجمعه این هفته با تأکید بر استفاده از نیروهای بومی در ادارات گفت: از فرماندار محترم تقاضا دارم مدیرانی که بومی نیستند را با مدیران بومی جابجا کنند و در انتخاب بخشدار مرکزی نیز اولویت را نیروی بومی بگذارند.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش‌های مسئولان بیان کرد: بودجه‌های خوبی به شهرستان اختصاص داده شده است که می‌طلبد مسئولان استان این بودجه‌ها را به شهرستان واگذار کنند تا امورات هر چه سریعتر انجام شوند.

آقاملایی همچنین با قدردانی از تلاش‌های اعضای شورای شهر بیان کرد: یکی از مشکلات شهر فهرج نبود فضای سبز است که می‌طلبد شهردار و اعضای شورای شهر پیگیر احداث یک پارک مناسب که خواسته مهم مردم است باشند‌.

امام جمعه فهرج خاطرنشان کرد: ما می‌دانیم مشکلات شهرداری را که بودجه ندارد و واقف به این موضوع هستیم که شهردار و شورای شهر بسیار تلاش می‌کنند؛ لذا از استاندار محترم خواستاریم به داد شهرداری ما برسند و بودجه آن را افزایش بدهند.

وی خشکیدگی خوشه‌های خرما را از دیگر مشکلات مردم منطقه دانست و بیان کرد: خشکیدگی خوشه خرما سال گذشته خسارت بزرگی به نخل‌داران ما وارد کرد که باید قسمتی از این خسارت جبران شود.

انتهای خبر/عباسزاده




به داد شهرداری فهرج برسید و بودجه آن را افزایش دهید

منبع:آرمـان
? به داد شهرداری فهرج برسید و بودجه آن را افزایش دهید