به تاخیر انداختن برنامه های هفته میراث فرهنگی به احترام ایام سوگواری

رئیس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی زرند با اشاره به تعویق افتتاحیه های طرحهای جدید گردشگری شهرستان زرند گفت: امسال هفته ی گردشگری مصادف با ایام عزاداری و سوگواری دهه ی آخر ماه صفر و اربعین حسینی شده بود که به احترام این ایام ما مراسمهای هفته ی گردشگری را به تاخیر انداختیم. به […]

رئیس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی زرند با اشاره به تعویق افتتاحیه های طرحهای جدید گردشگری شهرستان زرند گفت: امسال هفته ی گردشگری مصادف با ایام عزاداری و سوگواری دهه ی آخر ماه صفر و اربعین حسینی شده بود که به احترام این ایام ما مراسمهای هفته ی گردشگری را به تاخیر انداختیم.

به گزارش فت فتو؛ محمد اسلامی رئیس میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی زرند گفت: از روز دوشنبه ۲۶مهرماه تا روز شنبه اول آبان ماه به ترتیب روز دوشنبه   مجموعه گردشگری پذیرایی محمدصالح  در شهر زرند؛ سه شنبه فاز اول مجموعه ی بهشت هشتم، پنجشنبه فاز اول مجموعه ی بزرگ عمارت ایرانی منش  اسماعیل اباد و شنبه واحد بوم گردی  عمارت خشتی  روستای نعیم اباد  رسما افتتاح خواهد شد.

رییس میراث فرهنگی شهرستان زرند حجم سرمایه گزاریهای انجام شده در این پروژه ها  را  قریب ۳۰۰میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: شهرستان زرند  طی سالهای اخیر  رتبه ی اول را  در جذب سرمایه گزاری های گردشگری در سطح استان داشته و با بهره برداری از این طرحها  زمینه ی اشتغال برای ۳۰نفر فراهم می شود.

محمد اسلامی با تاکید بر  آغاز جشنواره های زرند  از آبان ماه گفت: با رعایت حداکثر  دستورالعملهای بهداشتی سعی داریم  مجددا  قطار جشنواره های  زرند شهر جشنواره های ایران را به حرکت در آوریم  و اطلاع رسانی درباره ی جشنواره های زرند  در روزهای آتی  صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام/زرند




به تاخیر انداختن برنامه های هفته میراث فرهنگی به احترام ایام سوگواری

منبع:آرمـان
? به تاخیر انداختن برنامه های هفته میراث فرهنگی به احترام ایام سوگواری