به احدی غیر از مردم بدهکار نیستم

فت فتو/کرمان فرماندار جیرفت با رد هر گونه دیدگاه حزبی و منطقه ای در پذیرش این مسئولیت گفت: فقط به مردم بدهکار هستم. احمد بلند نظر فرماندار جیرفت امروز ۲۸ خرداد ماه در آیین معارفه و تکریم نماینده عالی دولت در این شهرستان گفت: نکته اتکای من خداوند متعال، مردم، حمایت استاندار، امام جمعه و […]

فت فتو/کرمان فرماندار جیرفت با رد هر گونه دیدگاه حزبی و منطقه ای در پذیرش این مسئولیت گفت: فقط به مردم بدهکار هستم.

احمد بلند نظر فرماندار جیرفت امروز ۲۸ خرداد ماه در آیین معارفه و تکریم نماینده عالی دولت در این شهرستان گفت: نکته اتکای من خداوند متعال، مردم، حمایت استاندار، امام جمعه و وحدت نیروهای قاطبه انقلابی و سیاسی است. 

وی نیاز به وحدت را مورد تاکید قرار داد ودافزود:همه سعی ام بر این است به عنوان فرماندار جیرفت در راستای تحقق سیاست های دولت حرکت کنم و همین جا اعلام می کنم به هیچ شخص و گروهی بدهکار نیستم. 

فرماندار جیرفت  گفت:بنده آدم سیاسی هستم اما سیاسی کار نیستم چون خدمت رسانی دولت سیاسی کاری نیست و نیامده ام جیرفت را به منطقه گرایی تقسیم کنم خدمت بی منت را بدون توجه به گرایش های سیاسی سرلوحه کارم قرار خواهم داد. 

فرماندار جیرفت تلاش شبانه روزی، خدمت بی منت و امانتداری مردم را به عنوان مطالبات و تاکیدات  استاندار یادآوری کرد و افزود: سعی می کنم امانتداری صادق در همه زمینه ها باشم و کسی را که مردم انتخاب کنند برای همگی حجت است و قول می‌دهم تمام توانم را برای تحقق خدمت به مردم  و امانتداری مردم به‌کار گیرم. 

بلند نظر با یادآوری حضورش در دوران دفاع مقدس گفت: جانم را برای دفاع از تمامیت عرضی بر طبق اخلاص  گذاشتم و از بابت این مسئولیت خوشحال نشدم و ردایی برای این منصب آماده نکرده بودم 
و هم اکنون خودم را خدمتگذاری بیش نمی دانم و مانند دوران جنگ سعی می کنم شجاع و نترس باشم و برای مردم جانفشانی می کنم. 

وی استفاده از همه ظرفیت های لازم را مورد تاکید قرار داد و گفت: بدانید بنده قول می‌دهم در این مسیر همراه و همگان همه کسانی باشم که دل در گرو توسعه منطقه دارند.

انتهای




به احدی غیر از مردم بدهکار نیستم

منبع: ایـسنا
? به احدی غیر از مردم بدهکار نیستم