بهره مندی بیش از ۲۳۰۰ زائر از خدمات هلال احمر در گلزار شهدای کرمان

فت فتو/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از بهره مندی بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر زائر قبر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از خدمات امدادی و عام المنفعه این جمعیت در گلزار شهدای کرمان خبر داد. رضا فلاح با اشاره به حضور زائران ایرانی و خارجی در دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید […]

فت فتو/کرمان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از بهره مندی بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ نفر زائر قبر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی از خدمات امدادی و عام المنفعه این جمعیت در گلزار شهدای کرمان خبر داد.

رضا فلاح با اشاره به حضور زائران ایرانی و خارجی در دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان بیان کرد: نیروهای امدادی و داوطلب جمعیت هلال احمر استان کرمان در مبادی ورودی و مرکز استان به زائران شهدای مقاومت خدمات امدادی، بشردوستانه و عام المنفه ارائه می دهند.

وی با اشاره به ارائه خدمات امدادی و عام المنفعه به ۲ هزار و ۳۴۰ نفر در طی ۲ روز گذشته پنج شنبه و جمعه افزود: اعضای جوانان این جمعیت ۲ هزار ماسک و ۵۵ لیتر مایع ضدعفونی کننده در بین زائرین گلزار شهدای کرمان توزیع کردند.  

وی با اشاره به اینکه ۲۵۰ زائر توسط اعضای جوانان هلال احمر با مسیرها و مکان های مورد نظر زائرین راهنمایی شدند، گفت: ۳۵ نفر در طی روزهای گذشته توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر کرمان فشارخون آنها گرفته شد.  

فلاح با اشاره به مفقودی کودک ۴ ساله در مسیر گلزار شهدا خاطرنشان کرد: نیروهای امدادی پس از ۲ ساعت جستجو این کودک را به آغوش خانواده برگرداندند.  

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان تصریح کرد: در روز گذشته یک زن ۳۰ ساله در محل پارکینگ گلزار شهدا بیهوش شده بود که پس از اقدامات پیش بیمارستانی توسط نیروهای امدادی هلال احمر به پرسنل اورژانس تحویل داده شد.  

به گزارش فت فتو و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان، وی افزود: همچنین ۳۳ نفر توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان کرمان در طی این ایام درمان سرپایی شدند.

انتهای پیام 




بهره مندی بیش از ۲۳۰۰ زائر از خدمات هلال احمر در گلزار شهدای کرمان

منبع: ایـسنا
? بهره مندی بیش از ۲۳۰۰ زائر از خدمات هلال احمر در گلزار شهدای کرمان