بهره برداری از ۳۱ طرح توسعه واحداث شبکه برق رسانی در عنبرآباد

۳۱طرح برق رسانی، توسعه شبکه وتبدیل سیم به کابل وتامین برق در مناطق مختلف شهرستان عنبرآباد با اعتباری بالغ بر ۷۷میلیارد ریال به بهره برداری رسید. به گزارش “فت فتو” همزمان با دهه مبارک فجر باحضور ایزدی سرپرست فرمانداری؛رئیس برق عنبرآباد؛رئیس آب وفاضلاب؛رئیس آبیاری ؛رئیس منابع طبیعی و جمعی از مسئولین ۳۱طرح برق رسانی؛توسعه شبکه […]

۳۱طرح برق رسانی، توسعه شبکه وتبدیل سیم به کابل وتامین برق در مناطق مختلف شهرستان عنبرآباد با اعتباری بالغ بر ۷۷میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

به گزارش “فت فتو” همزمان با دهه مبارک فجر باحضور ایزدی سرپرست فرمانداری؛رئیس برق عنبرآباد؛رئیس آب وفاضلاب؛رئیس آبیاری ؛رئیس منابع طبیعی و جمعی از مسئولین ۳۱طرح برق رسانی؛توسعه شبکه وتبدیل سیم به کابل وتامین برق در مناطق مختلف شهرستان با اعتباری بالغ بر ۷۷میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

شادجو مدیر برق عنبرآباد در حاشیه افتتاح گفت: طرح شبکه جدید و توسعه شامل یکهزار صد متر شبکه فشار ضعیف؛دویست متر فشار متوسط و ۲دستگاه ترانسفور با اعتباری بالغ بر۴۵۰میلیون تومان به نمایندگی از ۳۱طرح در روستای تلشیراز به بهره برداری رسید و۳۰خانوار از نعمت برق بهرمند شدند.

وی افزود: در مجموع ۳۱طرح برق رسانی؛توسعه واحداث شبکه وتبدیل سیم به کابل با اعتباری بالغ بر ۷۷میلیارد به بهره برداری رسید و مردم شهرستان از مزایای این طرح ها بهرمند شدند.


انتهای پیام/بهادری 




بهره برداری از ۳۱ طرح توسعه واحداث شبکه برق رسانی در عنبرآباد

منبع:آرمـان
? بهره برداری از ۳۱ طرح توسعه واحداث شبکه برق رسانی در عنبرآباد