بهره برداری از کلینیک بیماران ام اس درکرمان

کلینیک جامع بیماران ام اس و مرکز ارایه خدمات در منزل به بیماران خاص امروز با حضور نماینده مردم کرمان وراور در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمان ، مدیرعامل موسسه خیریه ثامن الحجج کرمان هم در این مراسم گفت : کلینیک جامع بیماران ام اس و […]

کلینیک جامع بیماران ام اس و مرکز ارایه خدمات در منزل به بیماران خاص امروز با حضور نماینده مردم کرمان وراور در مجلس شورای اسلامی به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکزکرمان ، مدیرعامل موسسه خیریه ثامن الحجج کرمان هم در این مراسم گفت : کلینیک جامع بیماران ام اس و مرکز ارایه خدمات در منزل به بیماران خاص به همت خیر مختار عبدالرحمن و همسرشان خانم رشید فرخی با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد تومان ساخته و تجهیز شده است .
شمسی نیا افزود : همچنین در راستای کمک به بیماران خاص و ارایه خدمات در مانی شبانه روزی در منزل به بیماران خاص یکصد دستگاه اکسیژن ساز نیز به همت خیران خریداری و وارد استان شده است .
پور ابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در بازدید از این مراکز از انعقاد تفاهم نامه هایی برای اشتغال و تامین مسکن بیماران خاص خبر داد .
وی گفت : در مرحله نخست این تفاهم نامه ها یکصد مورد تسهیلات یکصد میلیون تومانی با بهره ۴ درصد برای پرداخت به بیماران خاص و خانواده انان به مجموعه خیریه اعطا شده است .
۱۴هزار بیمار خاص در استان نیازمند ارایه خدمات در مانی و پزشکی هستندکه خیران استان نقش ارزشمندی در کمک به آنان دارند .

 




بهره برداری از کلینیک بیماران ام اس درکرمان

منبع:صـداوسیـما مرکز کرمان
? بهره برداری از کلینیک بیماران ام اس درکرمان