بهره برداری از پروژه آسفالت راه‌های روستایی در زرند

همزمان با هفته مقاومت و به یاد سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، پروژه آسفالت راه‌های روستایی شهرستان زرند با حضور سردار زهرایی افتتاح شد. به گزارش نذیر کرماناز کرمان :سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در این آیین گفت: این پروژه با اختصاص ۶۷۰ تن قیر از سوی بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان […]

همزمان با هفته مقاومت و به یاد سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی، پروژه آسفالت راه‌های روستایی شهرستان زرند با حضور سردار زهرایی افتتاح شد.

به گزارش نذیر کرماناز کرمان :سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در این آیین گفت: این پروژه با اختصاص ۶۷۰ تن قیر از سوی بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان به شهرستان رایگان واگذارشده است و بنا داریم در سال آینده این سهمیه را به دو برابر برای استان افزایش دهیم.
وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم وظیفه ماست، افزود: خدمت به مردم خصوصا مردم مناطق محروم وظیفه ماست و این را برای خود افتخار می‌دانیم.
سردار زهرایی از همکاری همه مسئولین و خیران، فرمانداری، بخشداری، شورا‌های اسلامی، دهیاری‌ها و همه مردم که پای ارزش‌های والای نظام اسلامی خود ایستادگی می‌کنند، تشکر کرد و تصریح کرد: هنوز در شهرستان زرند راه‌های روستایی زیادی وجود دارد و اگر فرمانداری، دهیاری و شورای‌های اسلامی زیرساخت‌های لازم را انجام دهند، بسیج سازندگی هم به کمک آن ها می‌آید تا این جاده ‌ها آسفالت شوند.
سرهنگ دوم پاسدارحسین ابراهیمی مدیر بسیج سازندگی شهرستان زرند نیز گفت: این پروژه‌ها شامل حرم شهدای گمنام و جاده دسترسی به گلزار‌های شهدا (حرم شهید گمنام بهاباد، جاده دسترسی به گلزار‌های شهدای باب تنگل و شهرک طالقانی، مطهرآباد، فتح آباد، یادمان شهید گمنام ریحانشهر و جاده روستایی رحمت آباد سنگ بوده است) به طول ۱۴ کیلومتر است که امروز با حضور سردار زهرایی رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در شهرستان زرند افتتاح شد.
وی افزود: پروژه‌های آسفالت در شهرستان زرند، به همت سازمان بسیج سازندگی استان کرمان با مشارکت ۵۰ درصدی فرمانداری، بخشداری و دهیاری‌ها انجام شده است.
سرهنگ ابراهیمی، ارزش نهایی کل پروژه‌های انجام شده در شهرستان زرند را ۳۷ میلیارد تومان عنوان کرد.
                                                                                      خبرنگار :رسول سیف الدینی




بهره برداری از پروژه آسفالت راه‌های روستایی در زرند

منبع: خــبرگزاری بســیج
? بهره برداری از پروژه آسفالت راه‌های روستایی در زرند