بهره برداری از پروژه آبرسانی به ۹۷ روستای رودبارجنوب

پروژه آبرسانی به ۹۷ روستای رودبارجنوب با حضور معاون وزیر نیرو به بهره برداری رسید،با بهره برداری از این طرح بیش از ۱۶هزار نفر از مردم شهرستان رودبارجنوب از آب آشامیدنی برخوردار شدند. به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، پروژه آبرسانی به ۹۷ روستای شهرستان رودبارجنوب با حضور معاون وزیر نیرو و جمعی از […]

پروژه آبرسانی به ۹۷ روستای رودبارجنوب با حضور معاون وزیر نیرو به بهره برداری رسید،با بهره برداری از این طرح بیش از ۱۶هزار نفر از مردم شهرستان رودبارجنوب از آب آشامیدنی برخوردار شدند.

به گزارش خبرنگار فت فتو از رودبارجنوب، پروژه آبرسانی به ۹۷ روستای شهرستان رودبارجنوب با حضور معاون وزیر نیرو و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

 
با بهره برداری از این طرح بیش از ۱۶هزار نفر از مردم شهرستان رودبارجنوب از آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.
جهاد آبرسانی به روستاهای دارای تنش آبی شهرستان رودبارجنوب به همت قرارگاه آبرسانی امام حسن مجتبی علیه‌السلام سپاه و با همکاری اداره آب و فاضلاب شهرستان رودبارجنوب انجام شد.
 
این طرح با حضور اتابک جعفری معاون وزیر نیرو و مدیرعامل و مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی طرح‌های شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور،امام جمعه رودبارجنوب،فرماندار،فرمانده سپاه،مسئول قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه ثارالله استان کرمان،نماینده مردم پنج شهرستان جنوبی استان کرمان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان شهرستان رودبارجنوب برگزار شد.
 “علیرضا عبدیان” مدیر آب و فاضلاب استان کرمان در آئین افتتاح طرح‌های آبرسانی جنوب استان کرمان گفت: برای اجرای این طرح‌ها ۲۲ کیلومتر خط انتقال، حفر و تجهیز ۶ حلقه چاه، خطوط برق، ۶۷۰۰ متر مکعب مخزن ذخیره آب و ایستگاه پمپاژ احداث شده است.
این پروژه یکی از مهمترین طرح‌هایی بوده که برای بهبود کیفیت آب شرب شهر رودبارجنوب مدت کمتر از ۱ سال و با همت ‌و تلاش شبانه‌روزی قرارگاه آبرسانی امام حسن مجتبی علیه‌السلام سپاه اجرایی شده است.
 
شایان ذکر است،با بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی به جنوب استان کرمان، ۶۱ هزار و ۳۱۸ نفر از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند.
 
 
 
انتهای پیام/پ
 
 




بهره برداری از پروژه آبرسانی به ۹۷ روستای رودبارجنوب

منبع:آرمـان
? بهره برداری از پروژه آبرسانی به ۹۷ روستای رودبارجنوب