بهره برداری از نمازخانه خیرساز دبستان دخترانه شهید محمد قائم پناه زرند

نمازخانه خیرساز دبستان دخترانه روحانی شهید محمد قائم پناه در روستای مطهر آباد زرند با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید. طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان نمازخانه خیرساز دبستان دخترانه روحانی شهید محمد قائم پناه در روستای مطهر آباد شهرستان زرند با اعتباری بالغ بر […]

نمازخانه خیرساز دبستان دخترانه روحانی شهید محمد قائم پناه در روستای مطهر آباد زرند با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

طی مراسمی با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان نمازخانه خیرساز دبستان دخترانه روحانی شهید محمد قائم پناه در روستای مطهر آباد شهرستان زرند با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسید.

رضا رضایی، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران میراث ارزشمند انقلاب اسلامی به شمار می‌آیند و حضور در جمع این خانواده‌ها موجب عزت، افتخار و پالایش روح انسان است.

او بر تشکیل کلاس‌ها به صورت حضوری در شرایط فعلی تاکید کرد و گفت: رفتار و کردار معلم در کلاس درس برای دانش آموز نقش الگویی دارد و در تربیت او موثر است.

رضایی با بیان اینکه ذهن دانش آموز مانند لوحی سفید در اختیار معلم است گفت: معلم باید در کلاس درس در راستای تربیت دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی به تمامی ساحت‌های سند تحول بنیادین توجه داشته باشند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان از آموزش و پرورش به عنوان زیربنای فرهنگی، اجتماعی و علمی کشور نام برد و می‌گوید: در مدارس باید برای تربیت نسلی متعهد و کارآمد برنامه ریزی شود.

رضایی با بیان اینکه آموزش و پرورش در سه حوزه ساخت فضا‌های آموزشی، آموزش و تربیت دانش آموزان فعالیت می‌کند گفت: توجه به مسائل تربیتی و تلفیق فعالیت‌های آموزشی و پرورشی ضروری است.

به گفته او باید در کنار مسائل آموزشی به مسائل تربیتی، اجتماعی، احترام به معلم و پدر و مادر و نگهداری از اموال عمومی توجه جدی شود و مهارت آموزی به دانش آموزان نیز باید در دستور کار مدارس قرار گیرد.

رضایی با اشاره به ظرفیت‌های مختلف کشاورزی، اقتصادی، معادن و صنایع مختلف در استان گفت: کمبود فضای آموزشی و میانگین سرانه پایین آن نسبت به میانگین سرانه فضای آموزشی کشور زیبنده استان زرخیز کرمان نیست و همه باید در راستای ساخت فضای آموزشی مطلوب و استاندارد جهت تسهیل فرآیند یاددهی و یادگیری به آموزش و پرورش کمک کنند.

رضایی با بیان اینکه هر موفقیتی در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، علمی و ورزشی کشور، از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد گفت: همه در برابر آموزش و پرورش مسئول هستند و آموزش و پرورش نیز برای رسیدن به اهداف متعالی خود بر اساس سند تحول بنیادین نیازمند همکاری و تعامل همه مردم و نهاد‌های دولتی و غیر دولتی است.

نمازخانه خیرساز دبستان دخترانه شهید محمد قائم پناه در روستای مطهر آباد شهرستان زرند با زیر بنای ۲۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان توسط خانواده این شهید بزرگوار به بهره برداری رسید.

 

فت فتو کرمان کرمان




بهره برداری از نمازخانه خیرساز دبستان دخترانه شهید محمد قائم پناه زرند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? بهره برداری از نمازخانه خیرساز دبستان دخترانه شهید محمد قائم پناه زرند