بهره برداری از مرکز شبانه‌روزی معلولان ذهنی دختر در رودبار جنوب

در هفته بهزیستی، مرکز شبانه‌روزی معلولان ذهنی دختر در رودبار به بهره‌برداری رسید و طی این هفته، ۱۶ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی اهدا شد. به مناسبت هفته بهزیستی با حضور فرماندار و سایر روسای ادارات شهرستان، اولین مرکز شبانه روزی معلولان ذهنی دختر در شهرستان رودبار جنوب افتتاح شد. عاشوری در حاشیه افتتاح مرکز […]

در هفته بهزیستی، مرکز شبانه‌روزی معلولان ذهنی دختر در رودبار به بهره‌برداری رسید و طی این هفته، ۱۶ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی اهدا شد.

به مناسبت هفته بهزیستی با حضور فرماندار و سایر روسای ادارات شهرستان، اولین مرکز شبانه روزی معلولان ذهنی دختر در شهرستان رودبار جنوب افتتاح شد.

عاشوری در حاشیه افتتاح مرکز شبانه‌روزی معلولان ذهنی شهرستان رودبارجنوب گفت: مرکز شبانه‌روزی معلولان ذهنی دختر با همت بخش خصوصی در زمینی به مساحت ۳۵۰ مترمربع احداث شده است.

او می‌گوید: این مرکز به دختران معلول ذهنی از سن ۱۳ تا ۱۸ سال خدمات نگهداری، توانبخشی، کاردرمانی، روانشناسی و آموزشی ارائه می‌دهد.

به گفته رییس بهزیستی شهرستان رودبارجنوب، بهزیستی رودبارجنوب و شهرستان‌های جنوبی به سرمایه‌گذاری نیرو‌های متخصص در امر توانبخشی معلولان نیاز مبرم دارند.

او می‌گوید: همچنین امروز ۱۶ واحدمسکونی در شهرستان رودبار جنوب با زیر بنای ۶۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض به مددجویان بهزیستی این شهرستان اهدا شد.

فت فتو کرمان کرمان




بهره برداری از مرکز شبانه‌روزی معلولان ذهنی دختر در رودبار جنوب

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? بهره برداری از مرکز شبانه‌روزی معلولان ذهنی دختر در رودبار جنوب