بهره برداری از طرح توسعه معدن گله توت شهرستان زرند

فرماندار زرند گفت: در دومین روز از دهه فجر با سرمایه گذاری ۱۲۰میلیارد ریالی بخش خصوصی طرح توسعه معدن گله توت شهرستان زرند افتتاح شد. فت فتو کرمان – در دومین روز از دهه فجر با سرمایه گذاری ۱۲۰میلیارد ریالی بخش خصوصی طرح توسعه معدن گله توت شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار […]

فرماندار زرند گفت: در دومین روز از دهه فجر با سرمایه گذاری ۱۲۰میلیارد ریالی بخش خصوصی طرح توسعه معدن گله توت شهرستان زرند افتتاح شد.

فت فتو کرمان – در دومین روز از دهه فجر با سرمایه گذاری ۱۲۰میلیارد ریالی بخش خصوصی طرح توسعه معدن گله توت شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گفته صادق زاده فرماندار زرند این طرح‌ها در قالب اجرای طرح نوار حمل ذغال سنگ، ساختمان اداری به و حمام و سرویس بهداشتی با زیر بنا ۸۵۰ متر مربع اجرا شده است.

 صادق زاده گفت: با اجرای طرح انتقال نوار نقاله (حمل ذغال سنگ) ۳۰ درصد افزایش راندمان در این معدن را درپی داشته است و اشتغال پایدار برای ۱۵۰ کارگر ایجاد شده است.

 فتاحی سرمایه گذار معدن هم گفت: در حال حاضر ماهیانه بین ۹ تا ۱۰ هزار تن ذغالسنگ در این معدن تولید می‌شود؛ و با اجرای طرحهاگام موثری در رفاه کارگران زحمت کش این معدن فراهم شده است.

انتهای پیام/س




بهره برداری از طرح توسعه معدن گله توت شهرستان زرند

منبع: باشــگاه خبرنگاران
? بهره برداری از طرح توسعه معدن گله توت شهرستان زرند